Mozilla fireFox, wat is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Wat is het verschil tussen Internet Explorer en Mozilla FireFox?
Welke is beter?

Mozilla Firefox houd zich over het algemeen wat beter aan de webstandaarden dan Internet Explorer, en persoonlijk vindt ik Mozilla Firefox fijner werken. Verder is het veiliger dan Internet Explorer. Ook kan je addons installeren, kleine uitbreidingen om Mozilla Firefox aan te passen naar je eigen wensen. Maar wat je qua werking beter vindt ik jouw keuze. Ik raad je aan het gewoon een keer te proberen, je kan het tenslotte altijd weer verwijderen.

Bedankt voor je snelle reactie!:thumb:
Ik heb iemand gehoord net op dit forum die problemen had met het er af gooien van fireFox. Dus nu durf ik die niet te proberen.

Dat lijkt me eigenlijk sterk. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord en ik kon Mozilla Firefox altijd perfect verwijderen toen ik overging naar een testversie, toen moest ik dat ook proberen. Maargoed, als je het niet wilt moet je het ook niet doen. Wat misschien wel een optie is is om voor de zekerheid Windows Systeemherstel te gebruiken.

Oke, bedankt. Deze vraga kan dicht, ik weet het wel zo'n beetje. Heel erg bedankt voor je antwoord.

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan