Mp3 speler wordt niet erkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefvanoevelen

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2004
Geachte, heb een mp3 speler van het merk Proline die door Windows XP niet wordt erkent.
Pc geeft wel aan van nieuwe hardware gevonden, maar kan niet geinstalleerd worden.
Onder XP heeft hij geen aparte drivers nodig, er is een cd bij voor drivers onder Win98.
Bij m'n buren de Mp3 speler aan de pc aangesloten en daar doet hij het wel.
Wie weet raad???? Bij voorbaat dank.

Normaal erkend xp die mp3 vanzelf zonder de driver te moeten installeren.
verwijder eens alles van die mp3 zowel hardware als software en dan opnieuw na een restart je mp3 inpluggen en kijken wat die dan doet zonder de driver te installeren.

Ge zegt dat je pc aangeeft van nieuwe hardware gevonden.
Wat doet die pc daarna? Wordt die dan geïnstalleerd of niet of wat gebeurd er precies?

Probeer hem te installeren via hardware in je configuratiescherm.
Daarin laten zoeken naar nieuwe hardware en zien wat die dan doet?

Koppel je modem eens los en probeer dan eens?
Dit lijkt gek maar het kan de oorzaak zijn.

Heb de modem uitgeschakeld gehad en herstelsysteem uitgevoerd maar niets waar hij op reageerde.
Wie weet nog een oplossing!!!!!!

Ben je zeker dat je mp3 speler in de verkenner niet te zien is?
Controleer eens alles in deze computer?
Mij lijkt het vreemd!
Die mp3 speler sluit je aan op een usb poort zeker?
Steek hem eens ergens anders in.

Als ik de mp3 speler aansluit geeft pc een acoustisch signaal en verders niets.
Is ook nergens te bespeuren, ook niet in windows verkenner, ga ik bij de buren daar doet hij het wel en is in windows verkenner ook te zien. Heb bij mn buren ook muziek er opgezet...kan mn zoon er alvast wat mee. Doe ik er een geheugen stick in wordt deze wel erkent !!!!!

Steek hem eens ergens anders in.:rolleyes:

Wat zegt schijfbeheer?
Rechtermuisknop op "deze computer" >beheer>schijfbeheer. Is hij daar te zien als hij in je usbpoort zit?

Nee is nergens te bespeuren. Bij hardware krijg ik een uitroepteken bij onbekent usb apperaat.

Heb je een cd met de drivers van je usb? Installeer die eens?

Kijk eens of er een boekje bij zit waar een internetadres van de fabrikant in staat? Wellicht is daar iets te vinden. Anders Retour Afzender.

Heb ik ook al geprobeert om van wincd opnieuw te laten zoeken, maar pc geeft antwoord nieuwere software op pc aangetroffen.

Met de mp3 speler is niets aan de hand, bij de buren doet hij het wel, en de mp3 speler van de buren doet het ook NIET op mijn pc. Dus er is iets mis met mijn pc, maar wat!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan