Mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amorlaura

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Berichten
821
Ik heb een MP3 CD opgenomen en deze opgeslagen in Nero als nri bestand. Deze CD weggeven.
Kan ik het nri bestand openen en deze wederom opnemen ?
 
Dus je wil je mp3's terug?

Dan zou ik het op een (her)schrijfbaar schijfje branden met NERO.

James:)
 
Ik wil nogmaals zo'n CD branden met dat opgeslagen nri bestand ,maar dat lukt niet Mijn vraag is "Is dit niet mogelijk"
 
Waarom zou dat niet lukken? Krijg je foutmeldingen?

In NERO kan je openen nemen en dan daar je nri-bestand aanduiden en vervolgens branden. Maar dat lukt nu niet?

James
:)
 
nee dat lukt niet niet Hij verwijst dan dan een back-up CD maar die heb ik niet meer
 
Is dat alles wat de foutmelding zegt? Kan je misschien even een schermafdruk nemen van die foutmelding? Of exact zeggen wat er staat? Is wel erg raar. Is dat image gemaakt met een oude versie van Nero?

James:)
 
Sorry James007 ik werd plotseling weggeroepen .maar hierbij alsnog de ,
melding die ik krijg als ik de cd wil branden
 

Bijlagen

  • nero.jpg
    nero.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 52
Is het een image gemaakt als continue multisesssie?
Zou je eens iets willen proberen?
Je gaat naar nero burning rom en neemt daar data-cd (= CD-ROM (ISO)). Klik daar rechts "start multisessie" aan.
Sleep nu een willekeurig bestand naar het compinatievenster. Brand dat nu. Laat je cd in je drive en probeer nu nog eens je image te branden.

(Als het niet werkt, dan kan je dat data-cd'tje nog altijd gebruiken om er later iets bijop te zetten he, niets verloren laten gaan.;) )

James:)
 
Ja dit doet ie wel. Maar wat ik gedaan heb is het volgende Ik heb een ISO multi sessie cd gestart. De nummers naar het compilatie scherm gesleept en gebrand.
Daarna het bestand opgeslagen Dan slaat ie het op in nri bestand Iets anders gaat niet. Wil ik dat bestand weer gaan branden ,dan geeft ie het bovenstaande scherm.
Zoals ik al zei met audio cd geen probleem (nra bestand)
 
Raar...:confused:
Waar kijk ik toch over?

Heb je de laatste nieuwe Nero? (6.6.0.12, voor nu toch)

James:)
 
Laten we even wachten... mijn ideetjes zijn op.
(Het zou wel kunnen dat je bericht devolgende keer bij de brandsoftware staat. Heb even gevraagd te verplaatsen omdat het een probleem is met Nero. Daar lopen toch meer mensen rond die daar iets van kennen.)

Als ik weer wat weet, dan hoor je van me!

James:)
 
voorlopig hartelijk dank Intussen nero 6.0.12 er opgezet met hetzelfde resutaat.
groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan