MS Flight Simulator vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door A.J.
Heb je het al gedownload dan?
Dat scheelt weer, ik wilde dat morgen gaan doen.
Wie weet komt MS in 2006 met een nieuwe....................

Ja.. Het is een beetje commandline based, ik krijg hem niet eens opgestart :confused:.

Mmmmmm. Da's jammer.
Ik hoef hem dus niet meer te proberen?
Ze hebben net m'n internet verbinding opgeschroefd.
Gaat nu tekeer met 16000 kbps.
Fluitje van een cent op die manier.
Dan maar even wachten, of aan die pief paf poef..............

Misschien dat 'ie bij jou werkt :).

Zal eens kijken of ik nog wat ruimte op m'n schijf heb.

Heb inmiddels X-plane, ook gebruikt door vliegtuigbouwers (zeggen ze :D).

Wie wat waar?
Link?

Zal ik doen,
bedankt :thumb:

XP_PC zei:
Heb inmiddels X-plane, ook gebruikt door vliegtuigbouwers (zeggen ze :D).
Wat zijn je ervaringen tot nog toe? Lijkt mij ook wel wat.....:)

ikself zei:
Wat zijn je ervaringen tot nog toe? Lijkt mij ook wel wat.....:)

Nou :D.

Je kan echt alles instellen, superreallistisch. Ik heb dan zo'n joystick van Logitech erbij (met force feedback trouwens) en je kan in vrijwel alles vliegen.

Je kunt dingen random laten uitvallen, bezine op, noodlandingen, temperatuur, zon, regen, wind.. Vleugels die afbreken, staartroeren die vastzitten, anderen vliegtuigen in de lucht, letterlijk gedetailleerde beelden van vliegvelden/satelietbeelden die je kunt downloaden, weergegevens die je realtime kunt downloaden.. Veels te veel om op te noemen.

De meeste toetsen op je toetsenbord hebben 2/3 functies, heel uitgebreid.

Ok! Bedankt! Is die demo een beetje fatsoenlijk? En kun je 'm ook in de winkel kopen of alleen maar via het wereldwijde web?

ikself zei:
Ok! Bedankt! Is die demo een beetje fatsoenlijk? En kun je 'm ook in de winkel kopen of alleen maar via het wereldwijde web?

De demo is de full-version zonder code. (hebben ze op een speciale manier gedaan met bestandjes wisselen enzo, heeft ook geen echte installer maar kopieërt zelf de files vanaf een DVD, je moet zelf snelkoppelingen maken etc..).

Ik heb hem gekocht bij de Mediamarkt.

XP_PC zei:
De demo is de full-version zonder code. (hebben ze op een speciale manier gedaan met bestandjes wisselen enzo, heeft ook geen echte installer maar kopieërt zelf de files vanaf een DVD, je moet zelf snelkoppelingen maken etc..).

Ik heb hem gekocht bij de Mediamarkt.
Wat kost ie daar? k heb zelf ook nog wel Flight Simulator liggen, maar ben al een tijdje op zoek naar iets realistischer....deze is dus beslist de moeite waard begrijp ik?:)

Ik dacht rond de €48 (vrij prijzig nog..), kan iets meer, kan iets minder zijn..

Ok, op zich een behoorlijk bedrag, maar ik ben best wel bereid om iets neer te tellen, als het maar kwaliteit is.! k zal morgen ff zien....Bedankt!:)

Let me knooooooooooow! :thumb:.

Kweet dat de vraag al opgelost is maar FIlght Simulator komt 3e kwartaal dit jaar met Flight Simulator X (oftewel X staat voor 2006)

Speedy3338 zei:
Kweet dat de vraag al opgelost is maar FIlght Simulator komt 3e kwartaal dit jaar met Flight Simulator X (oftewel X staat voor 2006)

Koel!

Thx :).

Voor ff een antwoord op je vraag
Volgens mij is de MS flight simulator gestopt omdat 't te weinig klanten had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan