Msimn.exe (reageert niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steeg

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Als ik outlook express opstart en heb gebruikt kan ik na een tijdje niet meer de computer uitzetten. Dan staat er als je op ctrl alt del drukt Msimn (Reageert niet) dit gebeurt alleen als ik outlook express heb gebruikt. weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!!!

Laatst bewerkt:
Nou, ik heb geprobeert wat jullie mij hebben uitgelegt maar tot nu toe geen resultaat. Nou is het wel zo dat ik die engelse site niet helemaal snap wat ik daar moet doen...en in het andere forum kom ik niet echt verder mee.

Hopelijk weten jullie nog een andere oplossing? Het is namelijk heel irritant zoals het nu is...

owja...ik heb windows 98 tweede editie en outlook express 6

Is de oplossing misschien dat ik outlook express opnieuw installeer? Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen... Staat outlook express op de windows 98 cd? En als dit een optie is hoe verwijder ik dan outlook express?

Laatst bewerkt:
Lees de topic die gezina aangegeven heeft en daar staat een uitleg van Eliza.

Steeg zei:
Nou, ik heb geprobeert wat jullie mij hebben uitgelegt maar tot nu toe geen resultaat. Nou is het wel zo dat ik die engelse site niet helemaal snap wat ik daar moet doen...en in het andere forum kom ik niet echt verder mee.

Hopelijk weten jullie nog een andere oplossing? Het is namelijk heel irritant zoals het nu is...

owja...ik heb windows 98 tweede editie en outlook express 6

Is de oplossing misschien dat ik outlook express opnieuw installeer? Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen... Staat outlook express op de windows 98 cd? En als dit een optie is hoe verwijder ik dan outlook express?

bij mij start outlook express 6 gewoon niet op, na het kleine blauwe pop-up raampje gebeurt er niets, de zandloper blijft zo'n 20 sec in beeld en met ctrl-alt-delete zie ik "msimn ( reageert niet ) "

hoe moet ik opnieuw OE6 installeren ?

bedankt jean

heb het gedownload maar nu

ik kan oe6 niet deinstalleren uit mijn W98se

wat nu te doen ?

geweldig dat je zo snel reageert en de moeite neemt !

Hoe bedoel je met deînstalleren?
wat je eens eerst kan doen is het volgende:
ga naar je mapopties in de verkenner, vink daar aan dat verborgen moeten weergeven worden.
Ga naar het volgende bestand: c:Documents and Settings\j(uwe naam)\Local Settings\Application Data\Identities\{C5423D82-EBC2-42C0-853C-8BFE37A4FDF9}\Microsoft\Outlook Express\Postvak IN.dbx
Kopieer deze bestanden ergens anders naar toe op een veilige plaats.
Verwijder nu die bestanden onder de c:.................... en start nadien oe eens op.
Werkt het nu nog niet dan installeer oe gewoon opnieuw.
Denk ook even aan je adresboek.

succes

outlook ongeldige bewerking

Luitjes,heb ook zo,n probleem.
MSIMN heeft een uitzondering c0000006H veroorzaakt in module DIRECTDB.DLL op 01b1556c registers enz .Wil nu een nieuwe outlook 6.0 downloaden over de oude heen,kan dat en waar vind ik die.In microsoft is alleeen update en een andere is niet gelukt.Heb wind 98.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan