MSN - µTorrent keypoorten probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

prophet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Berichten
3
Hallo, ik heb sinds enkele dagen een irritant probleempje met mijn msn icm µtorrent...

als ik mijn pc normaal opstart werkt msn zonder problemen, maar wanneer ik µtorrent open blokkeert msn en kan ik me niet meer aanmelden.
Wanneer µtorrent is afgesloten, meld ik me aan en krijg ik de herstelconsole van MSN te zien, die me na een tijdje zegt dat er een fout is met de keypoorten...
Wanneer ik op herstellen klik is het opgelost en kan ik me aanmelden.
Wanneer ik op herstellen klik als µtorrent aanstaat verandert er echter niets en blijft het ! staan bij keypoorten.
Het rare is dat ik enkele weken geleden zonder problemen MSN en µtorrent tesamen kon gebruiken. Norton antivirus heb ik verwijderd en vervangen door NOD32. Ook al zet ik deze uit, nog steeds hetzelfde resultaat.
Iemand een idee hoe dit komt?

Bedankt!

Windows Vista
MSN 8.5
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag iedereen bedanken voor de snelle reactie.
Ook diegene die het niet weten maar toch blijk geven van het gelezen te hebben!

Hartelijk dank:rolleyes:
 
sorry, ik kan je niet helpen. Maar ik moest reageren al ik dit las.
Maar eh... Bittorrent, of dat proggie van jou, is toch illegaal? en dan nog, als je msn tegelijk met ...torrent aan heb staan, gaat het downloade wel een stuk langzamer.
 
@tj0nge: µTorrent is NIET illegaal. Er zijn genoeg legale downloads die worden aangeboden via torrent-bestanden. Don't shoot the pianist.

@prophet: Ik snap ook niet dat niemand op je topic heeft gereageerd ondertussen.

Voor mij lijkt dit een kwestie van dat de programma's toevallig dezelfde poort gebruiken? Zo'n beetje alsof moesten ik en jij tegelijk door dezelfde deur gaan. :D

In µtorrent kun je de gebruikte poorten veranderen:
How do I change the port µTorrent uses?

Open the Options, click Network. You can change the port in the box next to "Port used for incoming connections." However, it takes a restart of µTorrent to take effect. Make sure you do not run two clients with the same port!

What ports should I use for µTorrent?

It is generally recommended to not use any port in the range 6881-6889. µTorrent only uses one port, however, so you only need to forward one. It is best to use a port number above 10000.
 
Sorry, ik dacht het ook alleen maar.
Ook maar van horen zeggen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan