MSN 7.0 dus geen beta

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Ik hoorde vandaag dat de nieuwe MSN 7.0 er is dus geen beta meer,is dat waar??
Ik kan hem niet vinden namelijk.

tschijnt dat je cam op full screen kan doen, mara hoe doe je dat:confused: ook heb ik probs om cam aan te zetten, ik moest 3 keer opnieuw doen, komt dit omdat die contactpersoon nog neit de officiele heeft?

Dat zou kunnen want ik had ook al snel een bericht dat mijn contactpersoon nog niet msn 7.0 had. Je kan het vertellen dat de officiele versie van msn 7.0 er nu is en vragen of hij/zij die ook wil installeren

kheb alvast die downloadsite in me nick gezet en ik zie meer en meer mensen met msn 7.0(dankzij mij:p-stoef stoef-) en nu werkt het wel goed

Hehe waarom doen die links het nou bij mij niet :confused:

Er komt te staan :
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

Deze link werkt bij mij niet --> vanwege de drukte hier ook (is geen link i know :))

En die andere werkt ook niet :confused:

Bij mij doen alle links het gewoon.
Probeer is bij één van de links [rechtermuisknop]>snelkoppeling kopieren. Dan in de adresbalk van je browser plakken. Werkt dat wel?

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina moet kunnen raadplegen, kunt u proberen contact met de eigenaar van de website op te nemen via het e-mailadres of het telefoonnummer dat op de download.minoc.com webpagina is vermeld.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.

HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer

/\ Datte staat er dan :confused:

Als een fout van de strekking van fout 403 verschijnt, zijn de Zone-pagina's niet beschikbaar wegens onderhoud of zijn ze overbelast. Probeer op een later tijdstip nogmaals verbinding te maken met Zone.com.

Dat is het antwoord :)

Bedankt :thumb:

Officiele Messenger 7.1

Is deze ook Nederlands??????
of moet ik nog iets anders downloaden???

JAAA... ik heb hem, ik heb de volgende dag nog eens geprobeert en toen ging ie gewoon :)
En het is de nederlandse versie :)

Dat is mooi. Gisteren was er een ''stormloop'':8-0: op msn. Het was dus gewoon te druk.
Veel chatplezier met msn 7.0

Daar was het ook druk:(.
Overal waar msn 7.0 te dowloaden was, was het druk, maar ik ben het wel met je eens dat het bij die link van jou minder druk was dan bij msn zelf

Geplaatst door rve123
Daar was het ook druk:(.
Overal waar msn 7.0 te dowloaden was, was het druk, maar ik ben het wel met je eens dat het bij die link van jou minder druk was dan bij msn zelf

Datte is waar..
Maar is msn 7 dn pas vanaf gistere uit ofzo :confused:
Ik dacht dat die al veeeel langer uitwas :confused:

De beta's zijn al langer uit (7 maanden), maar de officiele msn is pas sinds gisteren uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan