msn 7.5 en windows messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
als je geblockt ben en verwijderd op msn 7.5 kun je je dan wel op windows messenger aanmelden bij diegene? want dat is toch een andere msn of blijf dat hetzelfde?

huh?

Je bent geblocked maar je wil bij iemand aanmelden? Dat snap ik niet maar ik weet ik weet wel dat of je geblocked bent of niet dat dat niks met de computer te maken heeft maar met de server van MSN. En aangezien Windows Messenger en MSN 7.5 't zelfde zijn qua server... lijkt me dat diegene gewoon geblocked blijft...

eigenlijk nooit op gelet maar het lijkt me wel... :confused:

Rimsic zei:
huh?

Je bent geblocked maar je wil bij iemand aanmelden? Dat snap ik niet maar ik weet ik weet wel dat of je geblocked bent of niet dat dat niks met de computer te maken heeft maar met de server van MSN. En aangezien Windows Messenger en MSN 7.5 't zelfde zijn qua server... lijkt me dat diegene gewoon geblocked blijft...

eigenlijk nooit op gelet maar het lijkt me wel... :confused:

ik vraag dit omdat ik steeds hoor dat het 2 verschillende progammas zijn daarom maar bedankt voor je reaktie :)

Het zijn gewoon twee verschillende programma's maar ze werken wel op dezelfde server.
Er zijn nog andere alternatieven om op de msn servers te komen gaim, kopete, amsn, trillian, centericq maar allemaal werken ze met diezelfde msn servers.
Dus het haalt niets uit want alles word opgeslagen op de servers van msn, daarom krijg je ook al je contactpersonen te zien op eender welk programma

BTW als iemand je geblockt heeft dan is hier altijd wel een reden voor, laat de persoon gewoon met rust als hij dit wil.

Je kan natuurlijk ook een tweede msn-adres aanmaken en zorgen dat de andere je accepteert...en die msn kan je zelfs laten draaien samen met je andere msn-adres...:p

Raisa zei:
Je kan natuurlijk ook een tweede msn-adres aanmaken en zorgen dat de andere je accepteert...en die msn kan je zelfs laten draaien samen met je andere msn-adres...:p

hoe dan?

een msn adres aanmaken weet je anders had je nu niet op msn gezeten.
Maar de persoon moet je nog altijd accepteren, waarom zou hij je niet terug blokken als hij weet wie je bent.
Met programma's als gaim trillian kan je met twee adressen inloggen op msn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan