MSN-account gehackt???

Status
Niet open voor verdere reacties.

dio5

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2005
Berichten
76
De laatste dagen een zeer bijzonder fenomeen ontdekt.
Ik had al eerder gemerkt dat ik af en toe kreeg van 'u bent aangemeld op een andere pc...' , en toen heb ik windows-messenger eraf gesmeten en dacht dat het probleem wel verholpen zou zijn.
Nog steeds bleef dit zich voordoen.
Nu heb ik ontdekt dat ik blijkbaar zelfs soms online ben wanneer mijn pc niet eens aanstaat!
Hieruit kan ik alleen maar concluderen dat iemand mijn account gebruikt. Deze persoon of machine staat dan wel altijd op 'bezet' en als je er iets tegen zegt, dan krijg je nooit antwoord.

Dit is toch wel zeer bizar.

Heeft iemand dit nog al meegemaakt? En weet iemand waar je je .net passport paswoord kan veranderen. Ik heb dit voor met mijn gmail-adres... en kan er niet mee lachen :D
 
Dat valt niet onder gehacked hoor:confused:
MSN Messenger is niet te hacken.
Wachtwoord raden of geheime vraag beantwoorden is het gewoon. Of jij bent niet zorgvuldig omgegaan met je wachtwoord.

Verander de geheime vraag en het wachtwoord is.

En hoe heb je Windows Messenger verwijderd??
 
goh, die windows messenger heb ik gewist door één of ander commando te doen in 'uitvoeren',
weet ni meer vanbuiten welk.
In ieder geval, ik heb mijn paswoord (van email) nu veranderd, maar dit is blijkbaar alleen van toepassing in mijn mailbox, want op msnger moet ik nog steeds het oude gebruiken :eek:
 
Dat klopt niet, want die zou voor beiden moeten werken.
 
ja... dat is toch zo, ik vond het ook al gek.
Misschien heeft het iets te maken met het feit dat ik een gmail-adres gebruik op messenger, met zo n passport ?
 
Dan moet je het wachtwoord en de geheime vraag van dat G-mailadres veranderen:)
 
hahaha... mysterie opgelost!
Blijkbaar stond bij een kameraad van mij de messenger nog op auto-inloggen... we hebben tot even geleden met een paar mensen een huis gedeeld, en nu had ie zijn oude bak opnieuw in werking gezet, en vandaar telkens hij die opzette, meldde die aan met mijn email nog...enfin... probleem opgelost...

merci!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan