Msn alert Script

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboy

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
384
Hallo.
Op msn zie je als er iemand online komt, of als je een e-mail heb, een soort alert. Ik weet dat die ook zijn voor op een website. heeft iemand zo script, of weet iemand waar het staat ?


MVG,
CHRIS
 
nou, hier op helpmij bijvoorbeeld. Even de zoekfunctie gebruiken.

Overgens, de javascript die bij die link hoort, ga ik niet voor je schrijven. Het is niet zo heel lastig, gewoon een setTimeout gebruiken en een functie die het controleert. Zoiets:
[JS]
/* Vegras' meesterlijke msn popup snippet voorbeeld */

var obj = document.getElementById('de_msn_popup');


function omhoog()
{
obj.style.bottom = parseInt(obj.style.bottom+0) + 10 + "px";
setTimeout(omhoog,"100");
}


omhoog();
[/JS]
 
Goh, je gunt ons niet veel tijd om het berichtje te lezen ;)

Ik ga ervanuit dat dat de volgende vraag is van de TS ("hoe houd ik hem nu in beeld) ;)

Verder is ie wel meesterlijk hoor :p
 
Ik snap het nu niet meer, ik krijg 2 scripts ( 1 van de bericht de andere van de link, ) :s, Welke moet ik nou gebruiken ?
 
nou, de 1e is een voorbeeldje van hoe je het zou kunnen maken (als je dat van plan was - lol), en de link (deze) is een werkend voorbeeld. Gebruik dus maar de link.
 
Dit is niet wat ik bedoel,. Echt zo''n msn ding, die (als het kan ) automatisch om hoog komt en weer om laag komt , dan echt hoe het bij msn werkt
 
eeeh... wat?

Je wilde zo'n 'omhoogkomend msn schermpje' - nou, dit is toch een 'schermpje' (je moet m nog stylen), en het komt toch omhoog (en gaat weer naar beneden)? Overgens heet zoiets een 'toaster'.

Wat wil je dan? leg het eens goed uit en geef/maak een plaatje oid.
 
Laatst bewerkt:
... en misschien ook niet helemaal onbelangrijk je antwoord op de vragen:
  • wanneer moet die toaster (broodrooster toch?) zijn boterham uitwerpen (= wat moet er ergens gebeuren zodat je die boodschap gaat zien omhoogkomen?)
  • wat moet de inhoud van de boodschap zijn?
Bv.: als je het broodrooster wilt laten werken op het moment dat het vriest op de evenaar, moet je ergens vandaan een signaal kunnen oppikken dat in verbinding staat met een elektronische thermometer op de evenaar. Zomaar uit zichzelf iets op een website laten gebeuren is wat lastig.
Behalve als Vegras even snel een meesterlijk script © in elkaar roostert dat op volstrekt willekeurige momenten vertelt dat het vriest op de evenaar! :D

Groetjes,
CSShunter
 
Laatst bewerkt:
[off-topic alert]

Behalve als Vegras even snel een meesterlijk script © in elkaar roostert dat op volstrekt willekeurige momenten vertelt dat het vriest op de evenaar!
het is niet willekeurig, maar het werkt wel: link (net even iets te veel vrijetijd)​

[/off-topic]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan