msn beta error

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilian

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
207
Hoi, ik heb laatst msn beta de neiuwste versie gedwonload. maar als ik hem opent komt er een error in beeld. en als ik hem wil deinstaleeren of een nieuwe versie er op wil dat ook al niet :evil:
ik had gisteren gelezen dat je een systeemherstel moest doen. dus dat heb ik gedaan maar dat dee het ook al niet.

wie kan mij helpen?

mvg kilian
 
Klinkt als een virus in mijn oren maarja weet je zeker dat je het van een betrouwbare bron hebt gehaald ?
 
Onder Start -> (Alle) Programma's zou de snelkoppeling naar het programma moeten staan; het heeft geen eigen programmagroep.

Tijs.
 
Hoi !

De ervaring heeft mij geleerd dat de deze MSN-beta-versie inderdaad beta (d.w.z. niet-af) is.

Erger na de-installatie van deze beta is het onmogelijk weer terug te gaan naar een werkende vorige versie.

Systeemherstel helpt niet, slechts een komplete her-installatie maakt dat je weer over MSN 8.5 kunt beschikken !!

Of zonder leven, natuurlijk.......

Vorige week bijna een dag aan een dure HP-Laptop besteedt met dit probleem, na veel gezoek en contact met @Microsoft bleef slechts een clean install als oplossing over..

Greetz,

harry.
 
ik heb hem met het programma gedeinstaleerd. alleen hij staat no g op mijn buroblad.
 
De Windows Installer Cleanup verwijdert geen bestanden (dus ook niet een snelkoppeling), maar verwijdert alle referenties naar het pakket in de registry en in het Software toevoegen en verwijderen programma.

Je kunt nu dus gaan proberen een 'normale' versie van MSN te installeren.

Werkt dat niet, dan vrees ik dat de tip van Harrie Snor toegepast moet worden (=herinstallatie van XP), als je tenminste prijs blijft stellen op het MSN programma.

Tijs.
 
De Windows Installer Cleanup verwijdert geen bestanden (dus ook niet een snelkoppeling), maar verwijdert alle referenties naar het pakket in de registry en in het Software toevoegen en verwijderen programma.

Je kunt nu dus gaan proberen een 'normale' versie van MSN te installeren.

Werkt dat niet, dan vrees ik dat de tip van Harrie Snor toegepast moet worden (=herinstallatie van XP), als je tenminste prijs blijft stellen op het MSN programma.

Tijs.

hij doet het! ben nu aan het installeeren

iedereen bedankt!!!

mvg kilian
 
Je hebt het probleem dus kunnen oplossen met het Windows Installer Cleanup hulpprogramma?

Bevestig even welke oplossing geholpen heeft, en klik daarna op Vraag is opgelost in het vakje Status van de vraag (rechts onderaan deze webpagina te vinden). :thumb:

Tijs.
 
Hoi !

En laat vooral even weten of MSN 8.5 ook werkt !

Installeren is n.l. het probleem niet !

Greetz,

harry.
 
18:52:28 [Amalla79742fgff] heej kan iemand mij helpen

18:53:04 [Amalla79742fgff] heej ik heb beta geinstaleerd maar met beta kan ik geen msn plus

18:53:14 [Amalla79742fgff] dus ik heb het verwijderd

18:53:22 [Amalla79742fgff] en heb msnner openiw geinstaleerd

18:53:42 [Amalla79742fgff] maar Der staat Je hebt geen widows live suite ge instaleerd
 
hoi ik heb een vraag

heb het hier boven ook alle maal gelezen,

ik heb windows vista,

me oude msn dee het niet meer dus ging nieuwe instalren bij msn.nl kreeg dus nu beta.
ik vind dit zoo *** msn kan der niks mee doet hele maal niks.. maar kan het niet verwijders. via configuratie scherm en alles.. me cam werkt ook niet*(zit in gebouwd in me lapopt*) maar vind dus egt *** wil hem er af hebben en wil me oud msn 7.5 er terug op die link die hier boven staad werkt bij mijn pc ook niet want krijg een error
kan iemand mij AUB helpen want wil dit zo snel mogelijk weg hebben.

groet sammy
 
Msn

Ik heb precies het zelfde! maar ik vat het niet helemaal kan iemand het helder uitleggen?? (hele verhaal hier)
Menno
 
nou bij mij is die er inmiddels vanaf GELUKKIG

ik heb gewoon weer bij configuratie scherm gedaan en op de 1 of andere manier had die hem ineens verwijderd toen kon ik msn live weer gewoon instaleren.
spijt me dat ik jou er ook niet verder mee kan helpen!

groetten sammy:cool:
 
Ok, even kort:
1. Download Windows Installer Cleanup, en installeer die. Hierna zul je dat programma onder de snelkoppelingsnaam Windows Install Cleanup kunnen vinden in je (Alle) Programma's in je Start Menu.
Alternatief kun je het opstarten met: [Windows-toets]r toetscombinatie -> "%programfiles%\Windows Installer Clean Up\msicuu.exe"
2. Start dat programma, en deïnstalleer daarmee die beta versie van MSN door die MSN / Windows Live Messenger versie in dat programma aan te klikken, en te kiezen voor Remove.
3. Installeer de normale versie ipv. de beta versie, door het volgende programma te starten: Windows Live Installer
Bij mij installeerde dat in ieder geval versie 8.5.1302.1018, dus geen beta.

We horen wel of het gewerkt heeft.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ok, even kort:
1. Download Windows Installer Cleanup, en installeer die. Hierna zul je dat programma onder de snelkoppelingsnaam Windows Install Cleanup kunnen vinden in je (Alle) Programma's in je Start Menu.
Alternatief kun je het opstarten met: [Windows-toets]r toetscombinatie -> "%programfiles%\Windows Installer Clean Up\msicuu.exe"
2. Start dat programma, en deïnstalleer daarmee die beta versie van MSN door die MSN / Windows Live Messenger versie in dat programma aan te klikken, en te kiezen voor Remove.
3. Installeer de normale versie ipv. de beta versie, door het volgende programma te starten: Windows Live Installer
Bij mij installeerde dat in ieder geval versie 8.5.1302.1018, dus geen beta.

We horen wel of het gewerkt heeft.

Tijs.

Erg bedankt! MAAR
Ik heb Windows Installer Cleanup geinstaleert, gestart en MSN verwijderd MAAR ik heb ook nog mail enzo van beta : moet dat ook??
En moet ik msn gewoon bij software Wijzegen/wissen ook nog wissen? maar toen ik WLinstaller deed stond er dat ik msn al heb, graag snel antwoord! dankje
 
Laatst bewerkt:
Erg bedankt! MAAR
Ik heb Windows Installer Cleanup geinstaleert, gestart en MSN verwijderd MAAR ik heb ook nog mail enzo van beta : moet dat ook??
En moet ik msn gewoon bij software Wijzegen/wissen ook nog wissen? maar toen ik WLinstaller deed stond er dat ik msn al heb, graag snel antwoord! dankje

Zover ik kan nagaan hoe je die andere Live programma's niet te wissen.
Wél zou ik zeker nog even proberen wat er gebeurt als je ook in Software de Messenger verwijderd, en daarna die WLinstaller start.

Helpt dat ook niet, dan kun je evt. een mail sturen aan de support-afdeling van MSN: link -> Een onderwerp aanklikken -> klikken op Meer Help (rechts onderaan de pagina) -> Ondersteuning vragen klikken. Meer hulp dan dit heb ik niet voor je.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan