msn beta error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lukt niet.

Bij mij deed msn beta het in één keer niet meer. Nou heb ik vanalles geprobeerd om het eraf te gooien, nu kan ik niks geen bestanden meer van msn vinden. En dat geeft die ook wel is aan, maar als ik dan weer een andere msn wil downloaden staat er weer dat ik nog een nieuwere versie op mijn pc heb staan.

kan iemand me helpen? :confused:
 
@xniec: Probeer alle mogelijkheden uit die al genoemd zijn. Verder is het niet de bedoeling om in een discussiedraad van iemand anders je eigen probleem te noemen, ook al lijkt het op het besproken probleem.

Tijs.
 
Ok, even kort:
1. Download Windows Installer Cleanup, en installeer die. Hierna zul je dat programma onder de snelkoppelingsnaam Windows Install Cleanup kunnen vinden in je (Alle) Programma's in je Start Menu.
Alternatief kun je het opstarten met: [Windows-toets]r toetscombinatie -> "%programfiles%\Windows Installer Clean Up\msicuu.exe"
2. Start dat programma, en deïnstalleer daarmee die beta versie van MSN door die MSN / Windows Live Messenger versie in dat programma aan te klikken, en te kiezen voor Remove.
3. Installeer de normale versie ipv. de beta versie, door het volgende programma te starten: Windows Live Installer
Bij mij installeerde dat in ieder geval versie 8.5.1302.1018, dus geen beta.

We horen wel of het gewerkt heeft.

Tijs.

ik zal het ook es probeeren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan