Msn deinstallatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mvv

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2006
Berichten
15
Ik probeer nou al ongeveer een jaar lang van msn af te komen, maar ik kan het maar niet verwijderen. Als ik op configuratie, software, MSN verwijderen kies dan krijg steeds het bericht van ''Kan MsnMsgs.msi niet vinden'', ik heb meerdere malen geprobeerd het bestand te downloaden en het aan te vinken zodat het kon worden weggehaald maar het hielp niet. Dus nou heb ik dat bestand, ik heb MSN, en mijn probleem is er nog steeds.

Ik heb op deze site het een en ander opgezocht en kwam dit tegen;

Opnieuw installeren.

Er zijn meerdere manieren om MSN Messenger (en Messenger Plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Deze oplossing werkt voor meerdere problemen. Bijvoorbeeld als je iedere keer de melding krijgt ''er zijn nieuwe updates'' Dit is de oplossing:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel Messenger Plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig Messenger Plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en Messenger Plus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van Messenger Plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Soms is het nodig om na punt 3 nog even een registercleaner te draaien. -->CCleaner<-- kan je hier voor gebruiken. Punt B van de Handleiding

Wel, het probleem is dus dat ik bij stap 1 al niet verder kan. Omdat de computer de file MsnMsgs.msi niet kan vinden.

Bij voorbaat dank...ik wil hier echt zo snel mogelijk vanaf
 
wat ook nog eens erbij komt kijken..ik had msn 7 er ooit opgezet om toch op msn te kunnen komen...maar die beviel me niet...toen heb ik msn 7 verwijderd...en telkens als ik nu de computer opnieuw opstart komt dat verdomde msn 7 icoontje maar steeds terug in mn werkbalk...terwijl het programma reeds verwijderd is....misschien als hier iets tegen is zou ik dat ook kunnen waarderen

btw ik heb windows 98 en het betreft dus msn 6.0 wat ik probeer te verwijderen en dat icoontje van msn 7
 
Probeer dit;
Ga naar start, klik run. Vul in het lege vakje het woord "regedit" in en druk vervolgens op enter.
Navigeer naar "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express".
Klik met de rechtermuisknop op een lege plek in het rechterpaneel en selecteer nieuw, DWORD Value. Noem hem Hide Messenger.
Dubbelklik vervolgens op de nieuwe invoer en geef hem de waarde 2.

Of ga hier even lezen;

http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=15908
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan