msn emergency!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjempood

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
20
HELP!

ik ga werken, msn messenger doet het prima, ik kom thuis en msn messenger iriteert me mateloos!

HET PROBLEEM:

msn messenger (6.2) opent zich gewoon, hij meldt me aan, maar voordat ik ergens op kan klikken sluit hij zichzelf weer af! dan zie ik alleen nog het icoontje rechts onder in de werkbalk, en als ik daar mn muis op zet verdwijnt ook dat icoontje!

ik kom dus msn niet meer op!

wie heeft er enig idee wat er mis is?????
 
Zoals ik in je andere zelfde vraag al vertelde wil ik wel een poging doen om je te helpen.

Ik zou msn eraf halen en opnieuw installeren. Dit kun je doen via start - configuratiescherm - software.
Daar zoek je msn op en dan klik je op verwijderen.
Als je dat gedaan hebt, zet je de computer een keer uit en dan weer aan. Nu haal je msn weer op van het internet. Nu zou het weer moeten werken.

Wekt dit niet laat het dan maar weten, gaan we verder kijken.
 
sorry voor het 2 x vragen, tis mn 1e keer hier, moet nog wennen!

opnieuw installeren had ik inderdaad al geprobeerd. didn't work! nog nieuwe suggestions?
 
had ik wel al gedaan, maar zal het nog eens doen met die online scanner. scant een virusscanner eigenlijk alleen op virussen of ook op spyware??
 
Een virusscanner scant alleen op virussen en niet op spyware.
 
ok, 2 x gescand op virussen. pc afgesloten, opgestart, msn opnieuw gedownload, geinstalleerd, en hij doet nog steeds zo raar. hmm. weet je nog iets of heb je er al genoeg van?
 
Nee hoor nog geen genoeg van.

Geen virus, geen spyware dan zou ik eens een hijack log plaatsen in dit forum. Daar kijken de experts in het binenste van jou computer.
Lee
dit goed en doe wat daar staat en plaats de hijack log ook daar door op de knop reageer op bericht te klikken.

Wacht dan geduldig af je zult zien dat het daar druk is maar het is zeker het wachten waard.:thumb:
 
ok, ben nu nog op spyware aan het controleren. mocht er dan nog niks gebeuren, zal ik een hijack plaatsen. met in het binnenste van mn computer kijken, bedoel je dat je dus ook echt in het binnenste van MIJN computer kijken? ja ik weet niet maar er is mij altijd gezegd dat het nie zo goed is zegmaar als er mensen in je comp. kunnen komen??
 
Niet meteen bang worden.
Jij maakt een log waar je register van windows in komt te staan.
De experts gaan dan kijken of er geen spyware in jouw register staat waardoor kwaadwillende jouw computer kunnen vernielen of gegevens van jou gaan gebruiken.
Geloof mij maar dat het safe is hoor.
 
gewoon ff een printscreen van je processenlijst maken en hierop zetten.

dan komt er niemand in je kompjoeter en kunnen wij misschien helpen.
 
ok ik heb spybot laten zoeken, en als ik dan de gevonden dingen wil laten verwijderen, geeft ie een foutmelding dat het niet gestard kan worden omdat WDENGINE.dll niet gevonden kan worden. ik krijg die foutmelding dan niet meer weg, het enige wat ik dan kan doen is ctrl alt del.

kan ik nu wel een log plaatsen?

oh en kwaksmak ik heb geeeen idee wat mn processenlijst is.


mocht ik het vergeten alsvast hardstikke bedankt voor alles tot nu toe, zolang jullie met (mogelijke) oplossingen voor me komen, ben ik jullie dankbaar!!
zelf kom ik niet half zo ver!
 
Lees de link die ik in een eerder antwoord gaf goed door doe wat daar staat en plaats DAAR het log.
Zeker weten dat ze je gaan helpen, die experts hier bij helpmij.
Een printscreen is echt niet nodig. laat de mensen bij de afdeling spyware maar eerst hun werk doen.
 
Dat is mooi om te lezen.
En natuurlijk graag gedaan. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan