Msn en hotmail?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Mischien een domme vraag maar waarom is MSN gebasseerd op hotmail en waarom kunnen we dit niet met een ander email adres.
ik zeg erbij dat hier een eerste klas leek spreekt op gebied van chat want dat is niet voor mij weggelegd.
grtjs jjw

Simpel:

MSN is van Microsoft
Hotmail is van Microsoft
Microsoft is (van) een egotripper.

he good point, ja dat is ook wat mij als eerste in de gedachten doordrong maar het gekke is dat als ik mijn account laat verlopen, dat gebeurdt regelmatig daar ik niks met hotmail heb en doe en zeker niet vertrouw ik nog wel nog steeds op msn kan inloggen???
Vreemd, ik wordt dan wel vriendelijk verzocht het account opnieuw te activeren en 1x per 10 dagen ofzoiets me eens aan te melden om te laten zien dat ik nog leef.
grtjs jjw

hmm ik weet niet hoe maar je kunt ook met een ander email adres dan msn.com of hotmail.com op je msn.

Nou en dat is nou net de clou van de vraag.
Ik weet het ook niet namelijk, nooit in verdiept.
grtjs jjw

Even een netpaspoort aanmaken en dan kun je met elk adres inloggen.

Ja daar komt de aap uit mouw, een netpaspoort is toch ook een hotmail iets of niet.
Nogmaals, ik meng me nooit met chat gedoe of dergelijke dingen.
grtjs jjw

He ik lees ook eens, als ik het dus goed begrijp dan kan ik tijdens het aanmaken van een netpaspoort elk adres opgeven die ik wens, en als die eenmaal klaar is kan ik uiteraard ook dat adres gebruiken voor msn of ben ik nu iets te simpel aan het denken.

Mijn dank is zeer groot, de boel is dan opgelost.
grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan