Msn fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Hallo allemaal, ik heb al een paar dagen last van dat ik niet op msn kan aanmelden. de verbinding is wel goed via extra optie en dan verbinding. daar zegt dat hij goede verbinding heeft (draadloos) maar zogauw ik me wilt aanmelden dan geeft hij binnen 1 sec. al die fout.

Ik heb norton internet sec. 2006 en zie niks dat hij geblokeerd is?

zie bijlage voor de fout

wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Pim Hendriks

Laatst bewerkt:
Als het goed is, hoef je alleen de volgende te doen:

regsvr32 MSXML3.dll

Dus die even invoeren bij start->uitvoeren.

Als die niet werkt kan je de andere ook nog proberen.

Pim,

Als je probleem met MSN nog niet is opgelost......je zegt dat je Norton hebt draaien....als ik die naam hoor dan krijg ik al de kriebels. Veel van de meldingen die ik krijg blijken later allemaal te zijn veroorzaakt door.....NORTON.....ik zou zeggen...zet die eens helemaal uit.
Als dat ook niet werkt....heb je een hotmailadres?....dan zou ik ook proberen via de MSN.nl site op mailadres in te loggen. Het is van tijd tot tijd dat MSN een extra check doen d.m.v. een zogenaamde Letter/cijferverificatie....zolang je deze niet hebt gedaan ligt alles van je MSN-toegang stil.
succes.

hij doet het weer ondertussen mijn msn, alleen nu doet mijn hotmail het niet altijd want als ik een bericht wilt openen moet ik weer opnieuw aanmelden bij hotmail.com

ik moest even wat downloaden op de microsoft site en toen deed hij het weer.

bedankt nog voor alle hulp

groetjes pim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan