MSN foutcode 80080005

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelvBeek

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Ik heb Gisteren Vista geinstalleerd.
Wilde net windows live messenger installeren.
Heb ik gedaan samen met windows live mail.
ik wilde mezelf daarna aanmelden bij msn maar toen probeerde hij zo'n 2 minuten in te loggen en daarna kreeg ik een foutmelding (zie screenshot).
Heb hem al opnieuw geinstalleerd en al gedaan wat microsoft zegt over die foutcode maar zonder succes

screenshot: [smallimg]http://img168.imageshack.us/img168/1737/foutwlmor8.jpg[/smallimg]
(Klikbaar)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals het schermpje al zegt: Aanmelden is niet mogelijk omdat de service tijdelijk onbereikbaar is. probeer het later opnieuw.
Vaak lukt het dan wel.

Laatst bewerkt:
Het is al sinds gisterenochtend zo terwijl voor de rest voor zover ik weet niemand hier last van heeft.

Dit probleem kan ook voorkomen als je tijd verkeerd staat. Ga naar je klok toe, rechtsonder in het beeld, op het bureaublad en synchroniseer het dan met een tijdserver. (Je klikt dus op je "klokje" rechtsonderin en klik je op tabblad "Tijd" en druk je op "Nu synchroniseren".)

PS: Zorg wel eerst dat je datum goed staat!

Laat het me weten of het werkt.

Heb je wel internetverbinding?

Ja alles werkt gewoon. Windows Update en zo ook allemaal want ik had gelezen dat die foutcode ook iets met Windows Update te maken had maar die werkt bij mij gewoon.

EDIT: Kreeg er een beetje genoeg van en heb toen maar vista even opnieuw geinstalleerd.
Nu werkt hij gewoon weer perfect.
Vind het wel vreemd want die andere installatie was ook gewoon een schone installatie.
Maarjah :p
toch allemaal bedankt voor de hulp.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan