msn gehackt, suggesties

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieter vs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2008
Mijn msn is gehackt. Echt stom. Wachtwoord kan echt nooit te hacken zijn onmogelijk lijkt op dit: DS/.987#$%ygijcs(16 letterig(max)) zoiets was het. Iemand suggesties??? En die andere topic over dit die zegt niet zoveel :p. En hoe kan ie dan gehackt zijn(behalve die geheime vraag die beantwoord kan zijn, ik weet het antwoord zelf niet eens). en ook weer zo maf dan vraag ik mijn w8woord terug dan zegt ie,"bericht is verstuurt naar *****************@msn.com" hoe bedoel je dom. Het ging zo, ik was ingelogt(2 minuten) en ik wou naar mijn hotmail maar die deed het niet. Dus toen melde ik me af en dat deed het ook niet dus ik weet niet wat ik moet doen. virus scanners mbam, superantiespyware en antiviruskit.

ps: gebruik messenger 9.0(maar die is niet zo fijn:P)

Laatst bewerkt:
Heb je geen keyloggers op je pc? En anders, heb je misschien op een website je e-mail en je w8woord ingetypt. Dit word daarna meteen naar de hacker verstuurd.

kan mijn msn ook gefreesd zijn?? En bedankt voor de snelle reacties:thumb:

Antwoord nu toch eens op wat ik vraag. Heb je al eens gescanned met wat ik gezegd heb? MSN freezers zijn bull****.

Wat gebeurt er precies als je naar je eigen account een e-mail stuurt? Krijg je een automatische e-mail terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan