MSN Hotmail probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

joken

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
Sinds enkele weken kunnen wij niet meer op hotmail komen.
Ik heb het programma van de computer gehaald omdat wij problemen hadden , nadien kan ik hem niet meer opnieuw installeren !!???
Ik kom zelfs niet meer op de aanmeld pagina .
De fout melding die ik krijg is de cookies zijn uitgeschakeld , ik heb dit reeds weer ingeschakkeld maar nog steed niets !
De beveiliging heb ik tijdens het laden al op het laagst gezet maar ook werkt niet helaas.
Mijn kinderen zijn normaal dagelijks op MSN dus je kan na gaan dit geeft problemen .
Gelukkig hebben we nog een systeempje meer waarop het nog wel lukt maar ja die is eigenlijk voor zakelijk gebruik dus dat geeft ook discussie .
Wie weet er raad??????????????????????

hoe??
en wat bedoel je kan ik de mail ophalen ??
de kids willen graag chatten met vrienden .
de mail ik waarschijnlijk ook wel met twigger ophalen . Maar ze willen in hun adressen bestand kunnen etc..

Outlook Express heeft er een mooi adresboek bij. Je kunt verschillende accounts instellen (met of zonder wachtwoord) en iedereen kan z'n msn-contacten dan in het adresboek opnemen. Alleen maar op de persoon klikken en er opent automatisch een venster dat je een mail kunt sturen. Ideaal, al zeg ik het zelf.

Als je meer dan een maand niet hebt ingelogd op je hotmail account is de kans redelijk dat je adres is vervallen.

Zoals ik al schreef kunne ze op het andere systeem nog wel op MSN , dus daar ligt het niet aan .
Vanavond nog gebruikt .
Het gaat me om de installatie , waarom lukt dit niet meer op dit systeem?????????????

Dit probleem heb ik ook en het gekke is dat ik via de messenger wel op de hotmail pagina kan komen maar niet via het internet direct

WEET JIJ HET WEET IK HET

Mocht je de oplossing weten stuur me dan aub bericht, bij mij duurt dit nu al enkele malen .
Vervelend!!

heb hetzelfde probleem op twee verschillende computers, respectievelijk 98 SE en XP
Ik wil een nieuw hot-mailadres aanmaken maar dat lukt niet. Krijg dezelfde foutmeldingals jij , ook nadat ik de beveiliging op z'n laagst heb gezet. Met Outlook Expres lukt het inderdaad allemaal wel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan