msn koppelen aan outlook express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike_f100

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Dames en heren,
ik wil graag weten hoe ik msn aan outlook express 6 kan koppelen ipv aan mijn hotmail adres, omdat ik eigenlijk alleen mn provider adres gebruik en mijn hotmail account overspoelt word door spam en ik deze verders niet gebruik.:thumb: :thumb:
weet iemand hoe ik dit kan doen?

Je kunt oude hotmail adressen nog koppelen aan O.E. zodat je in outlook de berichten van hotmail kunt lezen.
Heb je een nieuw hotmail account van het laaste jaar, dan zal dat bij een gratis hotmail account niet meer lukken.

Probeer in o.e., extra, accountinstellingen een nieuw email adres aan te maken, en geef aan dat het een hotmail account is.
Volg de wizzard hiervoor.

Hoi,
ik heb even gedaan wat je gez3egd ehb,maar dan heb ik dus twee accounts via outlook.
Maar het is niet helemaal wat ik bedoel.Ik wil namelijk het volgende:

Als je msn aan hebt dan krijg je een melding (zo`n pop up) van een nieuwe email van je hotmailaccount.Wat ik nu wil hebben is dat ik zo`n pop-up melding krijg dat er een email in outlook is.En fdus niet meer msn koppelen aan hotmail maar aan outlook.

Dus als je een oplossing hebt!!:thumb:

Je spreekt van outlook express en dan van outlook.
Bij outlook express krijg je een geel envelopje naast de klok onderaan in de taakbalk als een bericht hebt ontvangen. Je oe moet wel aanstaan.
Is dat wat je bedoeld?

jean42 zei:
Je spreekt van outlook express en dan van outlook.
Bij outlook express krijg je een geel envelopje naast de klok onderaan in de taakbalk als een bericht hebt ontvangen. Je oe moet wel aanstaan.
Is dat wat je bedoeld?

Dat is ook een optie ja,hoe kan ik dat instellen?ik gebruik outlook express 6.

Dat hoef je niet intestellen, dat gaat automatisch.
Test eens uit: stuur een berichtje naar je eigenadres en laat oe openstaan en stel in dat ge u mails om de minuut wilt ontvangen en dan maar kijken naar het evelopke.

jean42 zei:
Dat hoef je niet intestellen, dat gaat automatisch.
Test eens uit: stuur een berichtje naar je eigenadres en laat oe openstaan en stel in dat ge u mails om de minuut wilt ontvangen en dan maar kijken naar het evelopke.

ok dan het gaat inderdaad goed zo,thnx voor de hulp!!:thumb: :thumb:

jean42 zei:
Was het dat nu wat je bedoelde?

Niet helemaal maar hier heb ik ook genoeg aan.
het ging mij hoofdzakelijk om het volgende:
Ik heb een msn gehad die gekoppeld zat aan mn outlookexpress en niet aan mn hotmailaccount.Dus opo het moment dat ik een email kreeg kwam er zo`n msn wolkje omhoog die aangaf dat ik een nieuw bericht had!Maar in mn outlook en ik vond dat zo handig!Want mn hotmail gebruik ik toch niet.Ik weet alleen niet meer hoe dat gegaan is.Ik heb mn schijf helemaal geformatteerd laatst en toen was uiteraard alles weg!
en ik weet nu niet meer hoe ik dat moet instellen...........lekker dom he!!:shocked:

Als je met mijn oplossing tevreden bent dan is dat al goed.

Wat hotmail betreft: dat was inderdaad zo maar nu niet meer. Dat is alleen zo met oudere versies van oe ed.
Hotmail werkt niet meer samen met outlook express.
Hierover zijn al vele vragen geweest maar helaas.
Je kan ook geen hotmailaccount meer aanmaken in outlookexpress.

Verder veel succes met je pc.

duurt ff maar hier is de oplossing

mike_f100 zei:
Niet helemaal maar hier heb ik ook genoeg aan.
het ging mij hoofdzakelijk om het volgende:
Ik heb een msn gehad die gekoppeld zat aan mn outlookexpress en niet aan mn hotmailaccount.Dus opo het moment dat ik een email kreeg kwam er zo`n msn wolkje omhoog die aangaf dat ik een nieuw bericht had!Maar in mn outlook en ik vond dat zo handig!Want mn hotmail gebruik ik toch niet.Ik weet alleen niet meer hoe dat gegaan is.Ik heb mn schijf helemaal geformatteerd laatst en toen was uiteraard alles weg!
en ik weet nu niet meer hoe ik dat moet instellen...........lekker dom he!!:shocked:
ik heb ooit msn ook gekoppeld gehad aan outlook express, dit moet je doen: je moet een .net passport aanvragen onder je emailadres die je gebruikt met outlook, en daarmee kun je dan inloggen. Des tijds moest ik een plugin downen om vanuit msn naar mijn postvak in te kunnen gaan, kweet niet hoe dat nu is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan