MSN niet meer te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidobothmer

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2002
Ik heb een probleem met msn 7.5.
Telkens als ik msn 7.5 probeer te installeren geeft hij een melding dat hij geen toegang kan krijgen tot netwerklokatie
%allusersprofile%\startmenu\programs\startup niet kan bereiken

Ik moet dan wel de instalatie afbreken maar dan geeft hij ook nog de foutcodemelding 1603
Wie kan mij helpen met dit probleem.

Gr Guido

Als je naar: C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's
gaat, staat daar dan een map opstarten in ?
Anders even maken.

nog niet

Helaas alles wat op de pagina staat heb ik al geprobeerd.
Het gekke is dat wanneer hij de snelkoppelingen wil gaan maken kapt hij het af omdat de map waarin deze geplaatst moeten word niet aanwezig is.Deze zijn echter wel aanwezig.

opgelost

Dag mensen.

Na 2 volle dagen worstelen met mijn probleem is het dan zover.
MSN werkt weer volledig. Na veel bloed zweet en tranen ben ik er helemaal uitgekomen en ben veel wijs geworden wat mijn pc betreft.

Het probleem was dat msn tot een bepaalde hoogte maar wilde installeren.
Hij stopte bij het punt dat de snelkoppelingen geinstaleerd gingen worden.

Alle stappen had ik doorlopen die op deze site waren aangeven maar helaas zonder succes. http://www.wickit.be/wiki/MSNMessengerFout1601En1603?show_comments=1

Ik heb een backup hemaakt van mijn register en ben alles was msn betreft gaan delete ook zonder succes. Daar ik jullie niet wil vermoeien met allerlei actie die ik wel niey heb gedaan hier dan de oplossing.

Op het moment van afkappen van mijn MSN installatie kreeg ik deze melding;
%allusersprofile%\startmenu\programs\startup kan niet worden bereikt.

In het register ben ik vervolgens gaan zoeken naar de sleutel allusersprofile en ook gevonden en verwijderd. En MSN 7.5 opnieuw erop gezet. Echter gaf hij bij het starten van MSN een foutmelding waarop ik weer alles heb gedeinstalleerd en vervolgens alles er weer op. En het werkt!!!!

Ik wil me dan ook aansluiten bij de Quote van Jozo
"Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren"

Gr Guido

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan