MSN update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tieske25

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Berichten
38
Onlangs heb ik een MSN update uitgevoerd, tijdens de installatie gaf de computer aan dat er eerst een update van Microsoft diende te worden uitgevoerd. Nu ik dat heb gedaan; ik zag op een gegeven moment ook iets voorbij schieten mbt Outlook, kan ik de bijlage bij sommige e-mails niet openen/of via een omweg openen. Het gaat mn om jpeg-bestanden en Winzip-bestanden. Normaal kon ik ze via dubbelklikken openen en nu dus niet meer. Wat is er fout gegaan?. Ligt het aan de update van Windows of ligt het aan Outlook. Ik verneem graag reacties.Het vermoeden bestaat dat dit door de update van Microsoft is gebeurd. Besturingssysteem is ME,

Mascha
 
Laatst bewerkt:
Oorzaak is vermoedelijk de beveiligingsupdate.
Zip en Jpeg bestanden worden standaard niet meer als veilige bestanden beschouwd en kunnen daarom niet meer vanuit outlook geopend worden. Je moet ze dan eerst opslaan om ze te kunnen openen (geldt ook voor .exe, .com en nog een aantal bestanden).
Bij de beveiligingsopties is dit aan te passen.
 
Tieske25 zei:
Ook dat is een probleem, op het moment dat ik het bericht wil doorsturen komt de bijlage wel vrij en kan ik m openen, maar zonder doorsturen kan ik m niet eens opslaan. Ligt het dan ook aan die beveiligingsopties en zo ja, waar kan ik die beveiligingsopties bewerken zodat het voortaan weer goed gaat dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan