MSN virus, nog nooit gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejan997

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2006
Iemand stuurt me dit in een chatsessie:

Doe dit in je 2e msn naam: (Error) ?'A<BR>

Dus ik denk oke het kan toch geen kwaad, logt msn uit en kan je hem niet meer aan krijgen (op die email, op andere wel). Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe je deze troep weg haalt? :(

met vriendelijke groet,

Dejan

bron:http://www.thijsbroenink.nl/?p=hotmailhacken
Ergens midden-onderin in de pagina

Persoonlijk bericht bug
Mensen vonden een bug in MSN, het beroemde "personal message bug". Ik ga de bug simpel uitleggen. Je vult wat letters en symbolen in in je persoonlijk bericht (2e naam), en MSN logt automatisch uit en je kan niet meer inloggen. Hier zijn twee voorbeelden van de bug, als je deze in je personal message zet kan je niet meer inloggen.

Bug 1:
n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çáß±Çá§ÁaÇáDZOÇá—±Çá§±Çár×ÁÇ á+NÇ áLáÇá

Bug 2:
(Error) 'A<BR>

Sommige hackers gebruiken een social engineering techniek met deze bug. Ze vertellen mensen dat hun email totaal onzichtbaar is als ze de bug lijn in hun persoonlijk bericht zetten. Mensen doen dat en wanneer ze de hacker met een ander emailadres contacteren, zegt de hacker dat ze het niet op kunnen lossen zonder pro scripten etc... maar hij bied aan om het te fixen maar hij heeft het wachtwoord nodig.. Het slachtoffer geeft het wachtwoord... jackpot!

Oplossing:
Verwijder alles in deze mappen:

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\Windows Live Contacts\<EMAIL>

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\MSN Messenger\<EMAIL>

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\Messenger\<EMAIL>

Heej man toppie, Super forum zo snel van het probleem af.
Nogmaals bedankt :thumb:

Ik ben dus ook zo stom geseest om die code te plakken, maar met deze oplossing lukt het me niet het te verhelpen. Ik kan Local Settings namelijk nergens vinden. Die staat niet op mijn computer of hebben een andere naam. Ik heb al op allerlei andere manieren nar dat mapje gezocht, maar ik kan het niet vinden.

In de map van mijn account zitten alleen de mappen:

Bureaublad
Cookies
Incomplete
Mijn Documenten
WINDOWS
Contacts
Favorieten
Menu Start
Userdata
En een DAT-bestand dat ntuser heet (geen idee wat het is)

Kan iemand me helpen?

Ik ben dus ook zo stom geseest om die code te plakken, maar met deze oplossing lukt het me niet het te verhelpen. Ik kan Local Settings namelijk nergens vinden. Die staat niet op mijn computer of hebben een andere naam. Ik heb al op allerlei andere manieren nar dat mapje gezocht, maar ik kan het niet vinden.

In de map van mijn account zitten alleen de mappen:

Bureaublad
Cookies
Incomplete
Mijn Documenten
WINDOWS
Contacts
Favorieten
Menu Start
Userdata
En een DAT-bestand dat ntuser heet (geen idee wat het is)

Kan iemand me helpen?
Waarschijnlijk is deze map verborgen, typ als je hier bent gewoon eens in de adresbalk Local Settings in, of open deze map via uitvoeren.

ga naar je confugiratiescherm en ga naar mapopties.
ga naar tablad 'Weergave' en zoek naar verborgen bestanden weergeven.
daarna herhaal je de oplossing van fantjedus

:shocked:
bron:http://www.thijsbroenink.nl/?p=hotmailhacken
Ergens midden-onderin in de pagina

Persoonlijk bericht bug
Mensen vonden een bug in MSN, het beroemde "personal message bug". Ik ga de bug simpel uitleggen. Je vult wat letters en symbolen in in je persoonlijk bericht (2e naam), en MSN logt automatisch uit en je kan niet meer inloggen. Hier zijn twee voorbeelden van de bug, als je deze in je personal message zet kan je niet meer inloggen.

Bug 1:
n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çáß±Çá§ÁaÇáDZOÇá—±Çá§±Çár×ÁÇ á+NÇ áLáÇá

Bug 2:
(Error) 'A<BR>

Sommige hackers gebruiken een social engineering techniek met deze bug. Ze vertellen mensen dat hun email totaal onzichtbaar is als ze de bug lijn in hun persoonlijk bericht zetten. Mensen doen dat en wanneer ze de hacker met een ander emailadres contacteren, zegt de hacker dat ze het niet op kunnen lossen zonder pro scripten etc... maar hij bied aan om het te fixen maar hij heeft het wachtwoord nodig.. Het slachtoffer geeft het wachtwoord... jackpot!

Oplossing:

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\Windows Live Contacts\<EMAIL>

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\MSN Messenger\<EMAIL>

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\Messenger\<EMAIL>

Heel erg bedank ik had het zelfde en dat was niet erg leuk maar heb maar 15 min zonder msn gezeten :D dus geluk

Hee^

Je zegt configuratie scherm en dan map opties maar ik zie daar helemaal geen map opties.. Ik moet dit serieus snel hersteld hebben. Hoe los ik dit op!?

Of hoe kom ik in de bovenstaande mappen?

Laatst bewerkt:
Hee^

Je zegt configuratie scherm en dan map opties maar ik zie daar helemaal geen map opties.. Ik moet dit serieus snel hersteld hebben. Hoe los ik dit op!?

Of hoe kom ik in de bovenstaande mappen?

Je configuratiescherm op "klassieke weergave" zetten dan naar mapopties

Ja m'n verborgen mappen zijn nou zichtbaar. Maar nou weet ik nog steeds niet welke ik moet pakken of verwijderen..

Ja m'n verborgen mappen zijn nou zichtbaar. Maar nou weet ik nog steeds niet welke ik moet pakken of verwijderen..

De oplossing van Fantjedus:

Oplossing:

Ja dat heb ik ook al 3 keer zien staan. Maar als ik Local Settings open krijg ik maar 2 mappen te zien en dat zijn: 'Application Data' en 'Temp'.

Sorry ik ben niet zon held met de computer maar ik zie gewoon niet wat ik moet verwijderen.

Hey Thijs,

En nu in die map "Application Data" staat een mapje "Mcft" met daarin dan weer de map
"Windows Live Contacts" waarin je de map met het gebruikte emailadres volledig moet verwijderen.

Maar in die map "Mcft" staat ook "Windows Live Contacts" verwijder daaruit ook de map met het gebruikte emailadres.

Ook staat er in de map "Mcft" de map "Messenger" verwijder ook daaruit dan de map genaamd als het emailadres en je moet van je probleem af zijn.

veel succes,
Fantje

Hey Thijs,

En nu in die map "Application Data" staat een mapje "Mcft" met daarin dan weer de map
"Windows Live Contacts" waarin je de map met het gebruikte emailadres volledig moet verwijderen.

Maar in die map "Mcft" staat ook "Windows Live Contacts" verwijder daaruit ook de map met het gebruikte emailadres.

Ook staat er in de map "Mcft" de map "Messenger" verwijder ook daaruit dan de map genaamd als het emailadres en je moet van je probleem af zijn.

veel succes,
Fantje

Ja ik heb de mappen eindelijk gevonden. Moet ik nou de inhoud verwijderen of gewoon de mappen zelf verwijderen?

/Edit: Het is al opgelost. Bedankt voor de hulp!

Laatst bewerkt:
Mcft kwijt?

6ybxvur.jpg

Hierboven zie je de map C:\Documents and Settings\*****\Local Settings\Application Data
Zoals je ziet staat de map 'Mcft' er niet bij, ik heb in het configuratiescherm al de optie '' verborgen bestanden weergeven' aangevinkt, maar daarna stond de map er nog steeds niet bij.

Als ik bij de adresbalk 'C:\Documents and Settings\*****\Local Settings\Application Data\Mcft' invoer, dan staat er dat die de map niet kan vinden.

Deze optie werkt dus ook niet.

Wie kan me hiermee helpen?
Ik word namelijk érg gek van ebuddy!

Klik eens op 'Microsoft' en kijk of er in die map iets van MSN staat.

Je kan trouwens geloof ik ook gewoon MSN opnieuw installeren, weet het niet zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan