MTA van GTA SA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Delta Hawk

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo iedereen,
ik heb een vraag, ik speel mta. Dat is GTA SA online, maar 9 v.d 10 keer crasht me spel als ik op connect bij een willekeurige server klik, terwijl single player (dus de gwone gta sa) het wel prima doet, ik heb vorige week me windows opnieuw moeten doen om andere redenen maar mta werkte wel weer even, maar sinds gisteren krijg ik het weer.
Ik heb al de nieuwste drivers op me computer staan en ik heb ook al mta ge reinstalled. Maar dit blijkt tot nu toe geen nut heben gehad, En het rare is dat wanneer het wel een keer werkt ik het ook gewoon uren zonder problemen kan spelen.
En ja ik heb gta sa legaal dus dat kan het probleem ook niet zijn.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Delta Hawk

nee goed punt, maar nee ik heb geen patch van gta erop gezet, ik draai gewoon op versie 1.0, en als je die patch erop zet start mta niet eens meer op, en dat doet het nog wel. Het is alleen wanneer ik met een server wil connecten om te kunnen spelen slaat het vast. Alvast bedankt voor je reactie.

Delta Hawk

Mmmh heb wat gevonden
Dit is van wiki MTA :

Crash on connect
I seem to crash whenever I connect to a server just before I go in-game on Vista
This seems to be an issue with the Microsoft DirectX April 2006 SDK Redistributable DLL file (d3dx9_30.dll) when running in compatibility mode. Please make sure that compatibility mode is competely turned off for both your GTA_SA.exe and Multi Theft Auto.exe executables.

Nederlands :

Crash waneer je connect
Ik heb dat MTa crasht wanner ik net in-game ga op vista
(omfg LOL vertaaling babel fish : Ik schijn om te verpletteren wanneer ik met een server verbind vlak alvorens ik in-spel op Uitzicht ga xD Hihi)
Dit is een voorkomende fout bij Microsoft DirectX April 2006 SDK
Redistributable DLL file (d3dx9_30.dll) Wanner het loopt in compatibility mode. U moet zeker zijn dat u compatibility mode uit is voor bijde GTA_Sa.exe en MTA.exe exe files

De vertaling is gescreven door sinic907

Miss iets ? (kweet ben niet goed in vertalen xD)

bedankt voor je reactie, maar helaas die staan voor beide uit, en heeft nooit aangestaan, ik had het wer bij moeten zeggen maar ik werk nog gewoon op windows xp, en al zou dat het probleem zijn dan vind ik het nog raar want het heeft wel weer voor korte duur gewerkt, en ik heb zelf niks veranderd. Raar maar waar ondertussen het deze tekst typen liet ik nog even opnieuw me directx updaten, en toch heeft het weer iets gedaan, alleen ben benieuwt voor hoelang het goed blijft, want toen ik me windows vorige week er opieuw opzette heb ik dit al gedaan.
Maar voor nu werkt het weer, bedankt voor jullie hulp, als ik weer deze klachten krijg weet ik wat ik kan zijn. Bedankt

Delta Hawk

No thanks dude
Daar is helpmij voor :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan