Muis doet vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Codyksp

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2007
Hallo,

Mijn muis doet de laatste tijd raar als ik gewoon linker klik doe klikt hij 1x, niet, of 2x het lijkt random te zijn. Rechter klik is wel normaal.

Ik heb mijn drivers en mijn toetsenbord doet wel normaal (het is een desktop set). Ik ben de muis instellingen al na gegaan hier ligt het niet aan.

Heb de muis open gemaakt en schoongemaakt, wat resulteerde in een nu heel snel draaien wieltje wat op zich wel fijn is (ook maakt hij niet meer geluid als ik eraan draai).

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Laatst bewerkt:
Lijkt erop dat de muis is overleden. In ieder geval werkt het contact onder de linker muis button niet goed meer.

Dus of een nieuwe muis of linkshandig gaan muizen

Ron

Hmm jammer, want het keyboard is nog perfect en die hoort erbij.

Ik heb een andere muis die is draadloos maar zonder batterijen (maar moet op 't matje blijven) maar die is er een tijd geleden mee gekapt, en het bedrijf reageert niet.

Het is een A4Tech batterij free mouse model nummer NB-30 en hij deed het perfect, maar een tijdje geleden is het zo dat wanneer ik de muis mat in de USB steek dat het pwr lampje knippert en als ik de muis beweeg reageert het run lampje totaal niet, ook niet als ik op tune druk. Wel jammer.

Met linkshandig muizen bedoel je de knoppen omdraaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan