Muis en toetsenbord weigeren na nieuwe installatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klingelbel

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2001
Berichten
38
Lange tijd niet op het forum geweest, maar daar ben ik weer.

Op mijn werk ben ik een nieuwe pc aan het installeren met een originele XP prof. SP2.
Bij de pc een cd met bijbehorende drivers ontvangen.
Na het installeren van de LAN driver werkt alles nog perfect.
Omdat er een touch screen op aangesloten wordt, ook maar de USB3 driver installeren voor de snelle interactie met het scherm
Hier gaan we de fout blijkbaar in.
Na het herstarten van Windows werken de muis en het toetsenbord niet.
Het lampje van Numlock gaat uit op het moment dat windows start. Daarvoor kan ik nog wel in de BIOS komen, maar dat is nutteloos omdat ik daar geen optie voor usb3 in zit.
Waarschijnlijk zit hem daar de kneep, maar wil graag zeketheid, voordat ik windows weer opnieuw ga installeren.

Alvast bedankt.

Richard.....
 
Even een systeemherstel uitvoeren in de veilige modus van voor de installatie van de USB 3 driver.
Verder zijn de meeste touchscreens niet uitgerust met USB 3, dus daarvoor zul je het niet nodig zijn, wel is het natuurlijk goed die driver te installeren als windows dat zelf niet doet, anders heb je niks aan die poortjes
 
De systeemvereisten voor het werken met een touchscreen monitor zijn Windows Vista of Windows 7.
U kunt de monitor wel gebruiken onder een Windows XP machine alleen zal het touchscreen gedeelte dan niet werken.
Bron:www
 
Het probleem opgelost door een herinstallatie van Windows, maar nu zonder de USB3 driver. Touch screen werkt ook naar behoren.

Bedankt voor de tips.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan