Muis laat zich niet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Hallo,

Ik heb vorige week een draadloos toetsenbord en muis gekocht
Microsoft Wireless Comfort Keyboard1.0A
Wireless Optical Mouse 2.0

Ingeplugd, het toetsenbord deed het meteen de muis moest geinstalleerd
Alles er weer uit met bijgeleverde CD rom geinstalleerd

Elke keer als ik opstart zegt hij nieuwe hardware te weten Microsoft PS/2Port Mouse (Intellipoint) gevonden, ik geef de opdracht te installeren dan komt hij met de melding
Daarop zegt hij het bestand niet te kunnen vinden?????

Bij apparaatbeheer staat bij de muis een geel uitroepteken en melding stuurporgramma niet geinstalleerd als ik die laat bijwerken dan zegt hij kan niet Niet gecertificeerd of zo iets
Overigens staat bij apparaatbeheer het toetsenbord zonder uitroepteken maar bij eigenschappen geeft hij Standaard Microsoft Natural PS2 toetsenbord terwijl ik een Comfort heb.

Ik weet het niet meer wie wel???????

Elke keer als ik opstart zegt hij nieuwe hardware te weten Microsoft PS/2Port Mouse (Intellipoint) gevonden, ik geef de opdracht te installeren dan komt hij met de melding
Daarop zegt hij het bestand niet te kunnen vinden?????
Doet de muis het verder wel? en als hij dat ding geeft als ie opstart, klik je dan altijd op dat je zelf wilt selecteren (moet 2 keer)? anders gaat ie zoeken op internet of cdroms ofzo...

Ook kan je natuurlijk googlen naar een nieuwere versie van die driver.
Succes:thumb:

Hij doet hem wel niet optimaal moet soms 2 of 3 maal klikken om iets te openen
Ik kan niet zelf selecteren hij geeft de melding dat ik kan kiezen voor toch doorgaan installatie of beeindigen

Heb ook bij Microsoft de drivers gezocht en gevonden maar ook dan zegt hij kan niet installeren

hij geeft de melding dat ik kan kiezen voor toch doorgaan installatie of beeindigen
Oh die melding krijg ik altijd wanneer ik mijn usb netwerk kaart verplaats en weer installeer... ik neem aan dat je op doorgaan installatie drukt??? Anders houd het natuurlijk op...

ja natuurlijk druk ik op doorgaan maar hij blijft de melding geven kan niet installeren

Gek, bij mij houd ie daarna op..
Misschien je muis eens in een andere poort doen? En heb je er toevallig zo'n usb - muis adapter bij gekregen (waar je je usb stekker in kan stoppen, en waar zo;n standaard groen muis ding uit komt..), dan kan je die eens uitproberen..

Probeer eens bij hardware in het configuratiescherm je hardware te dedecteren en kijk of die muis er dan bij staat en dan probeer je dit manueel te installeren met de juiste driver ervan.

Muis is voor elkaar opnieuw gezocht bij Microsoft en op goed gelukt 32 bits geinstalleerd
Gele uitroepteken bij hardware-apparaatbeheer is weg

Nu het toetsenboard nog
Ik heb heb Microsoft Wireless comfort 1.0A die zie ik wel bij Microsoft maar niets om hem te installeren
Bij hardware apparaatbeheer staat een Standaard toetsen bord of Microsoft Natural PS2 toetsenbord overigens zonder geel uitroepteken

Heb ik gedaan Thijs,

Alles functioneerd krijg geen foutmeldingen, blijft raar dat bij hardware het toetsenbord Natural staat en niet Comfort maar goed zaak lijkt opgelost

Allemaal bedankt
Ipea

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan