Hallo,
Ik heb vorige week een draadloos toetsenbord en muis gekocht
Microsoft Wireless Comfort Keyboard1.0A
Wireless Optical Mouse 2.0
Ingeplugd, het toetsenbord deed het meteen de muis moest geinstalleerd
Alles er weer uit met bijgeleverde CD rom geinstalleerd
Elke keer als ik opstart zegt hij nieuwe hardware te weten Microsoft PS/2Port Mouse (Intellipoint) gevonden, ik geef de opdracht te installeren dan komt hij met de melding
Daarop zegt hij het bestand niet te kunnen vinden?????
Bij apparaatbeheer staat bij de muis een geel uitroepteken en melding stuurporgramma niet geinstalleerd als ik die laat bijwerken dan zegt hij kan niet Niet gecertificeerd of zo iets
Overigens staat bij apparaatbeheer het toetsenbord zonder uitroepteken maar bij eigenschappen geeft hij Standaard Microsoft Natural PS2 toetsenbord terwijl ik een Comfort heb.
Ik weet het niet meer wie wel???????
Ik heb vorige week een draadloos toetsenbord en muis gekocht
Microsoft Wireless Comfort Keyboard1.0A
Wireless Optical Mouse 2.0
Ingeplugd, het toetsenbord deed het meteen de muis moest geinstalleerd
Alles er weer uit met bijgeleverde CD rom geinstalleerd
Elke keer als ik opstart zegt hij nieuwe hardware te weten Microsoft PS/2Port Mouse (Intellipoint) gevonden, ik geef de opdracht te installeren dan komt hij met de melding
Daarop zegt hij het bestand niet te kunnen vinden?????
Bij apparaatbeheer staat bij de muis een geel uitroepteken en melding stuurporgramma niet geinstalleerd als ik die laat bijwerken dan zegt hij kan niet Niet gecertificeerd of zo iets
Overigens staat bij apparaatbeheer het toetsenbord zonder uitroepteken maar bij eigenschappen geeft hij Standaard Microsoft Natural PS2 toetsenbord terwijl ik een Comfort heb.
Ik weet het niet meer wie wel???????