muis staat vast?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergeet Bandit niet!
Als Bandit zegt dat je muis kapot is zou je dat, als je dat liever eerst ziet, uit kunnen proberen op een andere pc.

Er is nog 1 mogelijkheid hiernaast.......er bestaan van die 'leuke' programmaatje die kennissen elkaar toesturen. De muis doet dan alles behalve wat hij moet doen.
Scan voor de zekerheid je pc op trojans (Google - Ewido) en virussen (Google - Bitdefender)

met ewido heeft ie 4 trojans gevonden zijn verwijderd bitdefender doet het niet ?

Bitdefender scant op virussen. Ewido op trojans. Of lukt het scannen met Bitdefender niet? Bitdefender werkt wel.
Heb je al een keer opnieuw opgestart na het verwijderen van die trojans?
Zit er n.l. eentje in systeemherstel dan krijg je deze weer net zo hard terug.
Dus afsluiten/opnieuw opstarten/wederom in veilige modus scannen en al er wat gevonden wordt zul je systeemherstel uit moeten schakeln.
Start/rechtsklik deze computer/eigenschappen/systeemherstel.
Vinkje weghalen of plaatsen dat vergeet ik altijd weer.

ja bitdefender geeft aan dat ik niet bevoegd om op de site te komen ik heb sp2 en daar schijnt het aan te liggen?
als ik het doorlaat geeft ie dat aan?

Ik denk eerder dat er nog iets op je pc zit. Trojans kunnen veel doen weet je. Kijk eens of je wel naar Microsoft update kunt. Als ik me niet vergis hoort die ook bij 'geblokte sites.

dan krijg ik dit

Validatie mislukt: validatie van productcode is mislukt[0x80080220]

Waarom is het besturingssysteem niet gevalideerd?

De productcode op uw computer is afkomstig van een volumelicentiecode die is geblokkeerd. Een volumelicentiecode wordt meestal verstrekt aan organisaties die meerdere exemplaren van Windows willen gebruiken. Als een volumelicentiecode echter als vermist of gestolen is opgegeven, kan deze niet meer worden gebruikt voor validatie.

Als u een computer hebt met een volumelicentiecode terwijl u geen volumelicentieovereenkomst hebt met Microsoft, is de software wellicht illegaal. Raadpleeg de informatie hieronder als dit het geval is.

Als u wel een volumelicentieovereenkomst hebt met Microsoft, u denkt dat u de juiste volumelicentiecode gebruikt die aan uw organisatie is toegewezen en uw volumelicentiecode niet als vermist of gestolen is opgegeven, neemt u contact op met uw systeembeheerder, LAR (Large Account Reseller) of ESA (Enterprise Software Advisor) om het probleem te melden.

hoe kan dat nou ik heb sp2 dus die updates moeten kunnen ?

Tsja, als je een illegale kopie hebt dan is Microsoft inmiddels wat wijzer geworden. Meer kan ik ook niet bedenken.
Of die trojan haalt dus geintjes met je uit.
Wat dus belangrijk is om te weten i.v.m. met verdere acties.
Verder de vraag: heb je de map c:\windows\system32 op je pc?

Laatst bewerkt:
ik heb een orginele versie zal dit echt een trojan zijn?
hoe krijg ik die weg dan ?

ja heb ik
ik ga ff wat proberen daar ben ik ff mee bezig dus dan hoor je het later

het gaat om de Sumvision 823k muis, heb drivers nog niet gevonden maar ben nog op zoek

NM zie dat de thread een andere weg opgaat

Laatst bewerkt:
@Bork
Die muis had ik gisteren ook te pakken maar evenmin de drivers.
Ik heb ook zo'n Dell muis, kun je overal inpluggen. Heeft geen drivers.
Zou best kunnen dat dit er ook zoeen is.
Maar nu de pc overheerst wordt door trojans leek het me niet gek als de muis daardoor de verkeerde kant op wilde :D
Volgens mij wil Windows nu ook al de verkeerde kant op :D

En de Muis van de buren al geprobeert???
Misschien bedoelde Apocalypse dat hiermee: ik ga ff wat proberen daar ben ik ff mee bezig dus dan hoor je het later

@Apocalypse, heb je Systeemherstel al uitgezet?

Laatst bewerkt:
denk toch dat het aan de muis ligt heb ff iemand anders ze muis geleend en diet doet het prima dus ligt aan de muis denk ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan