Muis verspringt in-game bij rechtsklik

Status
Niet open voor verdere reacties.

smurrie

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hallo,

Als ik een spel speel en ik gebruik de rechtermuisknop, dan springt de muis weg. Dus als ik wil inzoomen, sta ik ineens op de grond onder mij te richten. Weet iemand hier een oplossing voor? Het ligt niet aan de ondergrond of aan de muis, want bij alle twee de muizen verspringt hij, zelfs als ik de muis in de lucht hou.

groetjes,
smurrie

Is dit toevallig bij Wolfenstein - Enemy Territory?

Zo ja, opties, alles naar Default, opnieuw instellen en in console: /reconnect typen.
Je hebt mods die deze bug hebben en veel mensen hebben er last van. Dit helpt bij
mij altijd.

Als het bij een andere game is kan ik je niet verderhelpen.

Het is bij:
Wolfenstein - Enemy territory
Far Cry
Combat Arms
Battlefield 2
Unreal Tournament 2004

Ik zal het proberen, maar bij opnieuw installeren begint het gelijk weer. En dan zou alles toch op default moeten staan.

Dat is wel waar.

Wees wel zeker dat de servers je instellingen behouden. Als je op een server zit en je
hebt het probleem, pas dan je instellingen tot default stel ze opnieuw in. Als je weer terug
komt en het is weer weg, dan doet die server niet aan stats behoud (xp save etc.) Dus
ook je instellingen niet.

Dan is het gwn een waardeloze server. De meeste servers met de nieuwste mod functies
en dergelijke hebben dat probleem niet meer.

Anders kijk je even op een forum van het spel dat je speelt? Er zullen vast meer mensen
zijn die dat probleem hebben, op hetzelfde spel.

Hoop je genoeg info gegeven te hebben en succes!

Het is ook offline, zelfs in het menu als je rechtsklikt. En aangezien het een aantal tot alle spellen zijn, kan ik ook moeilijk daar hulp vragen.

Toevallig vroeg ik een vriend op msn hiernaar en die zei het volgende:

Als je een muis hebt die werkt op een lasertje (dus zonder bolletje) dan kan het zo zijn
dat er een vuiltje in het lasertje zit. Een keer goed blazen misschien? Ook zei hij dat het
aan de ondergrond ligt als hij niet goed werkt. Probeer het een keer op een a-viertje.

Lijkt mij een rare oplossing als het alleen bij klikken is, maar dan nog, alles kan en het is
het proberen waard!

Bedankt voor je oplossing, maar dit is het niet. Hij verspringt namelijk ook als ik de muis in de lucht houd, of een andere muis gebruik. Ik heb ook geen idee waar het dan wel in zit.

heb je speciale software voor je muis?

het lijkt erop dat je muis zo is ingesteld dat als je de rechtermuisknop indrukt hij de Y-as naar beneden gooit, of was het nou de X-as (ik ben niet goed in wiskunde xD)

Het zijn beide assen;) hij springt naar rechts of naar onder of er tussen is:confused:
En ik gebruik ook geen speciale software..

Kan iemand mij hier verder mee helpen??:confused: Het is al een tijd geleden dat iemand gereageer heeft en ik zit nog steeds met dit probleem..

aangezien je het ook bij andere muizen hebt moet het dus een instelling zijn.

je hebt al je muis instellingen op de standaard gezet???
heeft je muis drivers of is het plug&play?
is er misschien software op je pc die een muis kan beinvloeden?
heb je misschien remote desktop software?
al een keer een windows reparatie gedaan of opnieuw geinstalleerd?

aangezien je het ook bij andere muizen hebt moet het dus een instelling zijn.

je hebt al je muis instellingen op de standaard gezet??? - hoe doe je dat?
heeft je muis drivers of is het plug&play? - het is allebei usb, ik heb alleen een driver voor de draadloze
is er misschien software op je pc die een muis kan beinvloeden? - ik heb geen idee wat voor software dit kan zijn
heb je misschien remote desktop software? - ja, teamviewer
al een keer een windows reparatie gedaan of opnieuw geinstalleerd? - ja, zelfs opnieuw geinstalleerd.

moet ik die teamviewer van mijn computer af halen? Of kan het ook aan iets anders liggen?

teamviewer is een programma om pc's op afstand over te nemen.

het kan zijn dat iemand jou plaagt op afstand.

uninstalleer maar dan weetje cker dat het niet aan teamviewer ligt.

Niemand kan mij plagen op afstand, als je het niet accepteerd. En dan zou diegene al een maand lang mij zitten te plagen elke dag:confused:
Maar voor de zekerheid verwijder ik het wel.

jah dat klopt daarom vind ik het ook vreemd. maar gewoon het zekere voor het onzekere nemen en eraf gooien die hap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan