Muis

bertus staigerpaip

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2025
Beste helpmijers, mijn mac herkent zijn muis niet meer. Na een reset met -command R- start de mac weer gewoon op. Alleen hij herkent de muis niet meer , hij blijft zoeken, ik gebruik al jaren een logitech muis en die ziet hij nu niet meer, ik heb het ook geprobeerd met een mac muis die herkent hij ook niet. Ik kan zonder die muis niet in de computer komen. Hij start helemaal op maar zonder muis. De mac is helemaal uptodate en beide muizen zijn opgeladen, die computer heb ik hard nodig.
Plaese help mij

Harde reset van de muizen
Zorg ervoor dat de muizen zelf niet in een verkeerde modus staan.
  • Logitech-muis: Zet de muis uit en aan via de schakelaar aan de onderkant. Als de muis een 'Easy-Switch'-knop (met nummers 1, 2, 3) heeft, houd deze dan 3 seconden ingedrukt tot het lampje snel knippert. Dit dwingt de muis in de koppelmodus.
  • Apple Magic Mouse: Zet de muis uit via de schuifknop aan de onderkant (geen groen meer zichtbaar). Wacht 5 seconden en zet hem weer aan (groen wordt zichtbaar).

Zijn dat bluetooth muizen of USB-ontvangers?
Heb je misschien een bedrade muis om te testen of die het wel doet?

Het zijn bluethoot muizen
Bericht automatisch samengevoegd:

Logitech heeft 1,2,3, knoppen, ze knippert in de eerste stand snel, maar de cursor blijft staan, rechtsboven bij de aan uit knop en komt niet los, wat als ik een nieuwe mius koop, dat is ook afwachten, macmuis doet helemaal niks, zelfs nog geen groen lampje, maar ik kan niet controleren of hij vol zit

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan