Multimedia Keyboard werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominuz

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Hallo,

Ik heb net een pc besteld en daar een toetsenbord bijgekregen, met installatie software op diskette. Ik krijg het alleen niet werkend. Als ik het insteek en dan de pc aanzet, lichten de Num-Shift en Scroll lock eventjes op en doen dan niets meer. DIT IS OOK ZO MET ANDERE TOETSENBORDEN! Als ik dan in windows de software installeer en opnieuw opstart, is het resultaat hetzelfde, het toetsenbord doet gewoon niets....

Kunnen jullie me helpen?

dOminuz

Misschien wel handig om te weten:
* Het merk en type.
* USB of PS2?

Ja dat kan ik doen maar misschien ligt het aan mezelf. Andere toetsenborden werken ook niet dus ik denk dat het aan de uitgang aan de pc ligt...? Kan ik dit zelf niet maken of hebben jullie tips? Ik kan natuurlijk tijdelijk een USB-keyboard kopen... Tips?

Dominuz

Geen idee, eigenlijk werkt het altijd met een ps2 aansluiting dacht ik zo.
Je zou misschien in het bios kunnen kijken of daar de keyboard instelling op usb staat?
Het is maar een suggestie..

Als je verder geen ervaring hebt met het instellen van het bios raad ik je af om hier mee bezig te gaan.
Misschien is het in dit geval beter om het advies van vanzam op te volgen?

Ja allemaal bedankt maar het is ondertussen gelukt... Ik heb de software gewoon nogmaals (de 3de keer al ofzo)geinstaleerd en nu werkt het wel zonder problemen!

Dominuz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan