earthmaker
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 aug 2007
Hallo,
Ik zou graag meerdere popups op één pagina willen openen. Hiervoor gebruik ik volgend script.
function popitup(url) {
newwindow=window.open(url,'name','height=600,width=700');
if (window.focus) {newwindow.focus()}
return false;
}
In de body wordt deze functie aangeroepen in volgende regel.
<a class="shop" href="laptopdetail2.asp?id=<%=rsLaptop("LaptopID")%>" onclick="return popitup('laptopdetail2.asp?id=<%=rsLaptop("LaptopID")%>')"><%=rsLaptop("Laptopnaam")%></a>
De bedoeling is dat laptopdetail2.asp meerdere malen als popup kan worden geopend, afhankelijk van LaptopID. Het script werkt, maar bij het klikken op de link verandert de content in de popup i.p.v. dat er een nieuwe popup wordt geopend.
PLEASE HELP ME OUT!
Thx!
Earthmaker
Ik zou graag meerdere popups op één pagina willen openen. Hiervoor gebruik ik volgend script.
function popitup(url) {
newwindow=window.open(url,'name','height=600,width=700');
if (window.focus) {newwindow.focus()}
return false;
}
In de body wordt deze functie aangeroepen in volgende regel.
<a class="shop" href="laptopdetail2.asp?id=<%=rsLaptop("LaptopID")%>" onclick="return popitup('laptopdetail2.asp?id=<%=rsLaptop("LaptopID")%>')"><%=rsLaptop("Laptopnaam")%></a>
De bedoeling is dat laptopdetail2.asp meerdere malen als popup kan worden geopend, afhankelijk van LaptopID. Het script werkt, maar bij het klikken op de link verandert de content in de popup i.p.v. dat er een nieuwe popup wordt geopend.
PLEASE HELP ME OUT!
Thx!
Earthmaker