Mutaties invoeren dmv Formulier op basis van een query

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een nieuw werkend formulier voor je gemaakt; kijk maar even hoe dat werkt. De werking van + of - is relatief simpel, maar inderdaad niet iets dat je makkelijk in ee boek vindt :)

Bijlagen

Heb hem geopend en ben echt onder de indruk, maar waarvan weet ik nog niet precies :) Zou je me in het kort kunnen uitleggen hoe je dit precies voor elkaar hebt gekregen?

Oja... nog 1 ding. Zelf gebruik ik eigenlijk nog versie 2003 en om deze accdb te openen heb ik een andere access moeten installeren. Ook wil ik er op mijn werk nog wel eens mee knutselen en daar hebben ze alleen access 2003. Het formulier zoals jij dat nu voor elkaar hebt gekregen heb ik naar mijn eigen bestand gekopieerd zodat ik er hopelijk vannacht op mijn werk ook nog ff mee kan stoeien.. iig super bedankt

Laatst bewerkt:
Ik werk zelf nog het liefst met 2003, dus dat is geen probleem :)

mooi zo... en trouwens de eerste vraag om uitleg is nu niet meer nodig, want ik had abusievelijk in het vba van mijn Afboekformulier gekeken en niet in die van jouw. Kortom duizenmaal dank en ik zal dit item nu op opgelost zetten...

ik kan je niet garanderen dat ik niet met nog een vraag kom ;)

Ik wil er graag naar het voorbeeld kijken, maar ik heb alleen Access 2003.

Kan iemand dit omzetten. Alvast bedankt.

No problemo!

Bijlagen

Octafish,

bedankt.

ik steek trouwens veel van jouw reacties op.

Bedankt voor alles!

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan