Muziek CD copiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Mijn buurman heeft enkele maanden geleden een CD gekocht van Marco Borsato. Die wordt dagdagelijks gedraaid door zijn kinderen, en deze zijn nu niet bepaald zachtaardig met het gebruik van CD's.
Zijn vraag was nu : Kan je die even copiëren voor mij, want anders kan ik binnen de korste keren een nieuwe kopen.
Via Nero rechtreeks gecopiëerd. Brand alles normaal. Afspelen -> no way. Ik veronderstel dat deze beveiligd is.

Nu is het, bij mijn weten, zo, dat volgens de wetgeving, het toegestaan is om 1 copy te maken voor persoonlijk gebruik. Maar ja het lukt dus niet.

Bestaan er nu progs. die dit wel kunnen of moet hij toch maar een nieuwe CD aanschaffen ?

Gebruik Alcohol 120%

Ik gebruik hiervoor Alcohol 120%.
Een perfect brandprogramma dat geen enkele moeite heeft met beveiligingen.

Maak eerst een image van de cd op je harde schijf en brand daarna deze image weer naar een lege cd.
En klaar is kees!

Jeroen

Geplaatst door Seabert
was die laatste cd van Marco Borsato geen DVD?

Het was niet de nieuwste. Trouwens een DVD kan je niet draaien in een CD-player van 4 jaar oud.

Ook die beveiliging stelt weinig voor....
Alle cd's en dvd die er momenteel op de markt zijn, zijn wel degelijk te kopieeren.
Je moet alleen net even weten hoe..

Jeroen

Geplaatst door Tanja1968
Die cd "onderweg" meen ik, is inderdaad beveiligd.

Dat is hem inderdaad. maar nu heb ik via via gehoord, dat op de cd, een player opstaat die enkel en alleen herkend wordt door een stand-alone cd player.
Weet het niet. Ga toch proberen met alcohol 120%. Lukt het niet, dan heeft hij pech.

Als je maar eerst een "image" van de CD of DVD maakt.
En dus niet "on the fly" rechtstreeks probeert te kopieeren. Een image is namelijk gewoon een soort foto van de hele CD, dus inclusief beveiliging.

Brand je deze image later weer naar een lege CD of DVD dan brand je dus in principe de beveiliging en of ingebouwde "player", of wat voor rotzooi die ze ook maar op die schijf gezet hebben....gewoon op je lege ceedeetje.....Je hebt dus een exacte "cloon" van de originele CD.
Dit werkt perfect.....

Jeroen

@ ivibes ik ga dat natuurlijk doen. Ik gaf enkel een antwoordje naar Tanja toe, dat het inderdaad deze CD was.

Ik moet nu wel een weekje wachten, want mijn buur is zopas op verlof vetrokken, en ben vergeten de CD re vragen.

muziek cd copiéren

Om die muziek cd van marco borsato te copiéren heb je maar 1 programmatje nodig namelijk CLONCD.
Hier staat de link nar de website.
http://www.elby.de/
Veel succes.

muziek cd copiéren

Ik bedoel het programma CLONECD.
Mijn excusses

Re: muziek cd copiéren

Geplaatst door ohnvel1
Om die muziek cd van marco borsato te copiéren heb je maar 1 programmatje nodig namelijk CLONCD.
Hier staat de link nar de website.
http://www.elby.de/
Veel succes.

New copyright law drives out CloneCD sheep

Due to the new legal situation we will stop the sales of CloneCD

staat er op die site...... Het mag dus niet meer :)

CloneCD is nog wel overal te vinden hoor,
en werkt ook uitstekend...

Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan