muziek toevoegen bij programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je al gekeken naar de Media Player Control?? Die kun je dan verbergen.

Maar je kunt ook gewoon de mp3 die je wil afspelen converteren naar wav. Dit is namelijk een beetje een omweg.
 
ik zal Medie Player eens proberen en kan je ook uitleggen hoe je die dan kan verbergen
 
Hoezo is dat niet wat je zoekt? Heb je het uberhaubt wel bekeken?

Het enige wat je hoeft te doen is mMediaControl.vb toevoegen aan je project en dan onder je Form Load sub 3 regeltjes code neer te zetten en KLAAR ben je.

Zie mijn voorbeeld:

Geluid bij opstarten
 
Laatst bewerkt:
nee en als ik de .exe naar iemand stuur en dan start hij het dan kan hij de muziek niet horen.omdat hij de mp3 bestand niet heeft. :(
:(
 
Heb je wel mMediaControl.vb aan je project toegevoegd zoals ik al eerder heb gezegt?

Ik begin er meer en meer aan te twijfelen of programmeren wel voor jouw is weggelegd...
 
@wakmen: Ik neem aan dat je weet hóe je dat toevoegt aan je project? :cool:
Anders wel even vragen, hè? Want The Mighty Atom zei het er namelijk wel duidelijk bij. ;)

TheMightyAtom zei:
Het enige wat je hoeft te doen is mMediaControl.vb toevoegen aan je project en dan onder je Form Load sub 3 regeltjes code neer te zetten en KLAAR ben je.
 
ik snap het nu werkt het :p bedankt iedereen.
ik was mMediaControl.vb vergeten toe te voegen.
bedankt iedereen!
 
Dus... aangezien je nuteloze andere topic gesloten is, wat is nu weer het probleem?
 
de project die jij hebt gestuurd daar werkt de code wel maar als ik een new project maak dan krijg ik een error.
dat de code niet word herkent.
 
Laatst bewerkt:
Dan ga ik je toch dezelfde vraag weer stellen:
Heb je wel mMediaControl.vb aan je project toegevoegd zoals ik al eerder heb gezegt?
 
nee hoe moet en sorry ik was verward met deze bericht van je:

Enig idee hoe dat komt?


en nee hoe moet ik dat toevoegen???
 
In je Solution Explorer rechtsklik je op je programma naam. Kies Add -> Existing Item...
Zoek dan mMediaControl.vb op en open die. Dat is alles.
 
ja ik weet het zeker en kan je even uitleggen waarom dat eigenlijk moet dat mc.. toevoegen?
 
mc? Bedoel je mMediaControl.vb? Die moet je toevoegen omdat daar de code in staat die het afspelen van geluid mogelijk maakt, wat dacht jij dan?
 
Kun je de vraag op opgelost zetten? (klik rechtsonderin je eerste post op: Zet status opgelost)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan