Muziek voor html code op site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zegt dat mensen het irritant vinden als ze zo'n muziekje niet kunnen uitzetten, maar ik vind (en denk dat er nog velen met mij zijn) achtergrondmuziek op een website sowieso heel irritant. Dus ik zou zeggen begin er gewoon helemaal niet aan...
 
Je zegt dat mensen het irritant vinden als ze zo'n muziekje niet kunnen uitzetten, maar ik vind (en denk dat er nog velen met mij zijn) achtergrondmuziek op een website sowieso heel irritant. Dus ik zou zeggen begin er gewoon helemaal niet aan...

Je hebt gelijk, maar voor een bepaalde doelgroep kun je een cool gaaf ge-il zwoel etc etc nummer uitzoeken zodat je bijna zeker weet dat 90 % het positief vindt om dat lekkere nummertje te horen. De player die ik nu heb start vanzelf, is zichtbaar en kan worden uitgezet. Nu alleen nog eentje waarmee je het volume kan regelen.Ik bedoel onafhankelijk kan instellen of gewoon regelbaar met knoppen. Die bestaat ook dus dat ga ik nog even veranderen. Nu dus nog een continu geluid zodat ie niet elke keer opnieuw begint of wordt afgebroken en dan ga ik zitten checken wanneer het mij begint te irriteren :)

www.restaurant-bloesem.nl zoals ie nu is
 
muziek generator

http://www.ricocheting.com/js/music.html
------------------------------------------------------------
volg deze stappen en je hebt muziek.mp3 op de achtergrond draaien.
je kan uit 5 soorten displays kiezen ( bv: geen-play/stop-play/stop/volume-etc. )
ik heb deze muziek generator ook in gebruik bij mijn site.
het zijn slechts 4 stappen, en als je dan op generate klikt, dan komt er precies de goede script uit.

veel plezier ermee.
grzzz. secretman8o
 
Laatst bewerkt:
http://www.ricocheting.com/js/music.html
------------------------------------------------------------
volg deze stappen en je hebt muziek.mp3 op de achtergrond draaien.
je kan uit 5 soorten displays kiezen ( bv: geen-play/stop-play/stop/volume-etc. )
ik heb deze muziek generator ook in gebruik bij mijn site.
het zijn slechts 4 stappen, en als je dan op generate klikt, dan komt er precies de goede script uit.

veel plezier ermee.
grzzz. secretman8o

Gelukkig eindelijk een goeie complete player... (wat betekenen die verschillende loops trouwens??). Wat ik nu nog het mooist zou vinden is dat ie niet elke keer opnieuw begint als je op de site naar iets anders klikt, dus echte continue achtergondsmuziek...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan