.mvm bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ms-vdw

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2005
Ik heb een programmaatje voor het bewerken van foto's en het maken van een diashow. Wanneer je een show (fotoserie met tekst, overgangen en muziek) opslaat krijgt het de extensie .mvm mee. Dit bestand kan ik echter niet branden. Ik krijg een bericht dat microsoft er niks mee kan of zo iets. Hoe los ik dit op?

Geplaatst door monaco
Van MAGIX? Welke versie?

Ja, van MAGIX en het is versie 1.05. Ik heb 1 x eerder een fotoshow gemaakt en die kon ik zonder problemen heel vlot branden (in datzelfde programma). Nero kan er ook niet mee overweg. Ik zou het zo jammer vinden wanneer ik al het werk voor niks heb gedaan.

Ik ga ervan uit dat je het vanuit MAGIX probeert te branden, eerst ging het wel en nu niet.

Gebruik je XP? Ga dan terug m.b.v. systeemherstel naar het punt waarop het wel ging.

Geplaatst door monaco
Ik ga ervan uit dat je het vanuit MAGIX probeert te branden, eerst ging het wel en nu niet.

Gebruik je XP? Ga dan terug m.b.v. systeemherstel naar het punt waarop het wel ging.

Nee, Windows ME. Terug naar het punt waarop het wel ging is wat lastig, want dat dateert al uit november 2004. Het bestand dat destijds wel zonder problemen met MAGIX werd gebrand is op dezelfde manier opgeslagen en heeft ook dezelfde extensie meegekregen.

Ik kan het eventueel wel installeren op een XP gestuurde computer mocht dat de oplossing zijn.

Mocht ik het over moeten doen heb je dan nog een goed (en eenvoudig) alternatief voor het maken van een soort diashow van foto's met muziek en overgangen?

In XP kan dat op eenvoudige manier met WINDOWS MOVIEMAKER.

Geplaatst door monaco
In XP kan dat op eenvoudige manier met WINDOWS MOVIEMAKER.

Ik ga het wel een keer proberen met de moviemaker. Lijkt me handiger.
groetjes en bedankt voor je hulp.

Ik zal je een klein beetje op weg helpen, moviemaker is eigenlijk voor film maar op deze manier kan het ook met foto's:

Open MOVIEMAKER
BESTAND > IMPORTEREN
Open het bestand met de foto's
Dubbelklik op de foto die je wilt IMPORTEREN
Sleep de foto naarde tijdbalk.
IMPORTEER de volgende foto
Sleep etc.
IMPORTEER de muziek (MP3) die je erbij wilt
Sleep de muziek naar de eerste foto
Als er een waarschuwing komt negeren en door gaan.
Als het geheel op.
Open opnieuw het project.
Klik op afspelen en de foto's worden iedere 5 seconden vernieuwd en de muziek blijft lopen.
Brand het geheel op een CD of DVD

Suc6

Geplaatst door monaco
Ik zal je een klein beetje op weg helpen, moviemaker is eigenlijk voor film maar op deze manier kan het ook met foto's:

Open MOVIEMAKER
BESTAND > IMPORTEREN
Open het bestand met de foto's
Dubbelklik op de foto die je wilt IMPORTEREN
Sleep de foto naarde tijdbalk.
IMPORTEER de volgende foto
Sleep etc.
IMPORTEER de muziek (MP3) die je erbij wilt
Sleep de muziek naar de eerste foto
Als er een waarschuwing komt negeren en door gaan.
Als het geheel op.
Open opnieuw het project.
Klik op afspelen en de foto's worden iedere 5 seconden vernieuwd en de muziek blijft lopen.
Brand het geheel op een CD of DVD

Suc6
[/QUOTE

Zo zal het vast lukken. Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan