N70 loopt vast!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wkleefstra

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
Berichten
20
Hallo,

Ik heb een nieuwe N70 via marktplaats gekocht. Mooie telefoon, goede staat en alles leek perfect. Alleen toen ik mijn 1ste sms kreeg en ik die wou openen liep die vast. Dit was niet eenmalig. Steeds wanneer ik een sms wil openen loopt hij vast. Ik dacht dat ik een kapotte telefoon had gekocht, maar toen ik 5 verschillende sim kaarten er in had gedaan, deed de telefoon het perfect. Behalve mijn simkaart, doet hij het goed bij alle simkaarten. Ook bij mijn eigen provider.

Ik snap er echt helemaal niks van, meer mensen hier ooit last van gehad of heeft iemand misschien een verlossende tip voor mij?

MVG. Willem Kleefstra
 
Waarschijnlijk is je SIM-kaart gewoon corrupt, ga eens langs bij je provider en leg hen het probleem uit! Waarschijnlijk geven zij je gratis een nieuwe kaart!
 
N 70

Maar mijn simkaart doet het in andere telefoons wel. Dus tis gewoon heel raar.
 
Maar mijn simkaart doet het in andere telefoons wel. Dus tis gewoon heel raar.

Hmm vreemd... ik heb ook een Nokia N70 en ben het probleem nog nooit tegen gekomen, ik heb trouwens T-Mobile ik weet niet welke provider jij hebt...
Anders moet je zoals Duckness al zei even naar de provider gaan waar jij die sim-kaar van hebt ;)
 
Ik heb HI, ben inmiddels naar een telefoonwinkel geweest. Die vonden het ook raar. Die hebben mij ook doorverwezen naar een HI winkel. Een nieuwe simkaart lijkt mij de enige oplossing. Het is en blijft raar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan