na herinstallatie wil pc niet met geluid opstarte:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastah G

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Berichten
473
hallo ,

ik heb me pc opnieuw geinstalleerd maar de audio driver kon ik niet installeren omdat er een uitroepteken erbij stond. k heb die driver verwijderd en wou opnieuw installeren maar nu start hij aleen maar opnieuw op zonder dat ik iets doe:S egt vaag. nu gaat hij aleen stabiel in veilige modus..

dus please help!...

groetjes...
 
Heb je enkel de driver verwijderd of de audio kaart/device ??
xp of vista ?
 
Hoi,

Even met pc wizard kijken welke geluidskaart je hebt dan naar de site even de driver downloaden en installeren.
http://www.cpuid.com/pcwizard.php
Heb je touwens de driver van het moederbord geinstalleerd
Modag
 
Laatst bewerkt:
ik heb alle drivers geinstalleerd maar ij die audio driver stond uitroep teken en telkens als ik wou installeren startte hij spontaan vanzelf op:confused:
 
Hoi,
is het onboard of een losse geluidskaart ?
En als ik zo vrij mag wezen wat was de reden om opnieuw te installeren.
Modag
 
het is een onboard geluids kaart

ik wou die uitroepteke weghale omdat hij alsnog geen geluid gaf als ik boxen aansloot dus ik d8 lukt zo wel ma nu is het helemaal erg:confused::confused:
 
bij een onboard geluids kaart staan de drivers op de cd van je moederboard
die even installeren
succes
 
die cd heb ik dus niet :(

als jullie meer tips hebbe is het altijd welkom:thumb:
 
Heb je al op de site van je moederbord fabrikant gekeken? Daar vind je alle drivers voor je moederbord.
 
Hoi,

Die kan je downloadenvan de site van je moederbord.

Modag
 
jah ik heb alle drivers op de site van asus al geprobeerd maar geen een lukte :confused:

door die geluids driver op de site is me pc dood:(
 
Hoi,
Is het een merk pc zo ja welk merk en type?

Modag
 
Hoi,
Gewoon de opties invullen dus product barebone series vintage en dan type vintage ae1
Dan kan je die drivers downloaden.

Modag
 
maar als me pc opstart komt hij niet eens naar het opstart scherm en hij start opnieuw op en als ik in veilige modus opstart dan gaat hij wel gwoon verder:confused: of als ik in de bios realtek ac97 disable dan gaat hij gwoon als een trein zonder oopnieuw op te starte:confused:

waar kan dat aan ligg?
 
Hoi,

Ik zou beginnen met windows opnieuw te installeren denk dat je dat wel weet hoe dat moet.

MODAG
 
ik doe ook ICT :D mja dit is een probleem boven mij niveau..

toch bedankt voor hulp;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan