na herinstallatie wil pc niet met geluid opstarte:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Dus je weet hoe je windows opnieuw moet installeren=

Modag
 
jah:D


mja ik moet deze probleem oplosse zonder opnieuw teb installere

dus jah....
 
Laatst bewerkt:
heb je nog wel andere tips of andere mogelijkheden?

weet je mischien wat deze error betekend : 0x0000007e (0xC0000005,0xf7dcb3c6, 0xf8ab9a78, 0xf8ab9774) ?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk dat je de regels van helpmij even moet lezen denk niet dat we je hiemee mogen helpen.
(Stage opdracht)

Modag
 
is geen stage opdr. ;)

ma weet je wel wat die code betekend?

0x0000007e (0xC0000005,0xf7dcb3c6, 0xf8ab9a78, 0xf8ab9774)
 
Zo moeilijk is het echt niet, je moet enkel de juiste drivers weten te vinden.
Als je de verkeerde neemt kan je systeem instabiel worden.

Kijk dus op de site van www.asus.com, ga naar de "download" sectie en zoek op "vintage-ae1" en kies dan de "drivers" sectie en vink bij Operating System ook "WinXP" aan zodat je de juiste drivers vindt.
Op de resulterende pagina vind je dan alle drivers voor je systeem.

Bovenaan staan dan al meteen de Realtek Audio Driver V5.10.0.5152. (voor je geluid)
 
jah maar juist door die site is de pc naar de knoppe, dus ik ben nu wel drivers aan het probere ff kijke of die het doet:thumb:
 
hmm... over de reden waarom je pc naar de knoppe is mag ik er een andere mening op na houden, maar kijk nou maar eens rustig wat je download voordat je zomaar iets installeert.
En "drivers uitproberen" is altijd een goede succesformule om je pc om zeep te helpen terwijl je ook meteen de juiste kan nemen... De website van Asus vind ik juist een geweldig goede support bieden voor als je drivers nodig hebt.
Ga niet te gehaast aan de slag dan komt het zeker goed :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan