Na installatie office iedere keer foutcontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie31

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Berichten
263
Hallo,

Ik heb na de installatie van mijn office pro plus 2010, mijn computer afgesloten maar na een
20 min kwam ik terug en er stond op Windows configuratie ... schakel de computer niet uit.
Maar zijn batterij was leeg en hij is uitgevallen.
De volgende ochtend startte ik hem op en ik moest" Windows normaal starten "selecteren hij bleef op eens vast zitten
dus ik moest hem opnieuw afsluiten. Ik heb de knop ingedrukt tot hij stil viel.
Daarna heb ik hem opnieuw opgestart en opnieuw moest hij een fout controle doen.
Nu iedere keer als ik hem aanzet moet hij een fout controle doen en het resultaat is dat er opstaan "an unspecified error occorred (en dan veel cijfers)"
Hoe kan ik die fout controle voor altijd verwijderen uit zijn opstart procedure.

Mijn computer is een
Asus X54C
Intel i3 -2350M 2,3GHz
4GB Ram
320GB HHD
Hij is wel nog maar een 2 tal weken oud.


Groetjes
Koen
 
Ik denk dat de Windows beschadigd is geraakt door het uitvallen tijdens het updaten. Kun je nog Windows terugzetten naar een andere datum? Zo niet, boot even van een Linux Live CD. Zet even je belangrijke gegevens over en start daarna opnieuw en trommel F9 1 keer per seconde (om recovery op te roepen). Laat Asus Windows recoveren en je hebt weer je laptop werkend. Probeer de Ubuntu Live CD
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan