Na schone installatie terug naar oude Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike09

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2012
Berichten
2
Hallo, ik als al jaren apple gebruiker ben totaal in de war als ik achter windows zit.
Maar toch heb ik de poging gedaan om een computer op te schonen.. Gelukt uiteraard.

Nu.. Ik heb geen internet, wat logisch is maar heb ook geen idee hoe dit werkt. Als ik verbinding wil maken met draadloos netwerk geeft ie aan geen netwerkhardware te hebben gevonden(installeer een stuurprogramma voor uw netwerkadapter). Ja hoe moet ik zoiets installeren zonder internet?

De oude Windows staat nog op een andere schijf.. Kan ik nu zomaar de nieuwe Windows compleet verwijderen van Schijf (G: ) en weet ie automatisch dat ie dan de andere windows op schijf bijvoorbeeld (C: ) weer moet gebruiken.. of kan ik iets van drivers overzetten waardoor ik wel weer die hardware netwerk gebeuren heb?

Thanks als ik fijn antwoord krijg! :)

Besturing Windows 7 Home Premium.
 
Laatst bewerkt:
Zo werkt het misschien bij Apple, maar niet bij Windows. Je moet eerst achterhalen, wat voor hardware je hebt, dan de drivers downloaden en installeren. Zo kom je niet echt verder. Kan je niet een netwerkkabel in de router steken en dan je windows per kabel laten bijwerken? Dan kan je ook van de Windows computer gelijk drivers gaan zoeken.

Succes ermee!
 
Mocht je niet over een netwerkkabel beschikken is er nog een ander alternatief:

Omdat je wel op dit forum post ga ik ervan uit dat je wel toegang hebt tot het internet via een andere pc.
Je kunt met die pc dan ook de drivers downloaden die je nodig hebt, en met een USB stick over zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan