na slaapstand zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2901

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
230
hallo

telkens als ik me pc uit slaapstand haal komt er een zwartscherm en zegt me scherm no signal.
kan ik hier iets aan doen??

videokaart is een hd5770
 
Je zou dit eens kunnen doen en overwegen.
Zet je de computer zelf uit en dan terug aan, en dat je zelfs dan geen beeld hebt? Dat zal wel he. Hoe zet je de computer dan uit. Gebruik je de powerknop door kort in te drukken of door deze langer als 5 seconden ingedrukt te houden? Als het dit laatste is, dan vermoed ik dat je een probleem met de hardware van de computer hebt.

Controleer of alle connectoren goed aangesloten zijn. Ontkoppel alle externe apparatuur die niet nodig is, oa je printer, externe harde schijven als die zijn aangesloten, usb sticks, scanners, webcam, enz enz.

En dan nog deze.
Als je de computer een tijdje uit laat, werkt hij dan weer?
Als dat het geval is, dan zou het kunnen zijn dat je een probleem met de temperatuur hebt, dus dan is het een onderdeel in de pc dat kennelijk te warm word.
 
ik zet hem gewoon via de windows knop in 'slaapstand' over het algemeen staat hij dan 1 uur zo bijv als ik ga eten ofzo. als ik hem dan weer aanzet geeft ie geen signaal. als ik dan op de reset knop druk gaat hij gewoon normaal opstarten en dan start hij gewoon door.
ik zal een keer dat met die usb poorten doen kijken of het helpt.
 
Heb dit ook met mijn laptop, als ik hem open doe en op een knopduw voor uit slaapstand te gaan geeft der laptop een zwart scherm.

De oplossing bij mij was de laptop (het scherm) dicht doen en weer open doen, alleen weet ik niet als die gelijk is aan je scherm uit en aan doen voor de pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan