Hallo,
een paar maanden terug is mijn laptop upgraded naar Windows 11. En alles werkt nog steeds zoals het moet, hoewel het nieuwe startmenu wel erg wennen is.
Vorige week kreeg ik op mijn vaste PC de melding dat de Windows 11 upgrade klaar stond.
Die installatie heb ik laten uitvoeren, maar sinds die tijd kom ik dus niet meer op internet.
Mijn browser meldt "We kunnen die website niet vinden" (Firefox) of "Geen internet" (Chrome).
Microsoft Outlook geeft aan "kan geen verbinding maken met server"
Als ik rechtsonder in de werkbalk kijk zie ik toch echt wel het WiFi symbool staan. Als ik daar met mijn muis boven ga hangen dan zie ik daar "Internettoegang" staan bij mijn netwerknaam.
Als ik in de app van mijn router kijk dan zie ik daar de naam van mijn PC staan en bij verbinding staat "uitstekend". Net als bij mijn telefoon en mijn laptop die naast die pc staat.
Ik heb al geprobeerd via systeem\netwerk en internet\geavanceerde instellingen het netwerk opnieuw in te stellen, maar dat helpt ook niet.
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Groeten, Wim
Mijn syteem info:
moederbord Gygabyte Z590D
CPU Intel i5-11400
geheugen 32 GB
Samsung 850 EVO SSD
Asus netwerkadapter PCE AC68
Windows 11 pro
een paar maanden terug is mijn laptop upgraded naar Windows 11. En alles werkt nog steeds zoals het moet, hoewel het nieuwe startmenu wel erg wennen is.
Vorige week kreeg ik op mijn vaste PC de melding dat de Windows 11 upgrade klaar stond.
Die installatie heb ik laten uitvoeren, maar sinds die tijd kom ik dus niet meer op internet.
Mijn browser meldt "We kunnen die website niet vinden" (Firefox) of "Geen internet" (Chrome).
Microsoft Outlook geeft aan "kan geen verbinding maken met server"
Als ik rechtsonder in de werkbalk kijk zie ik toch echt wel het WiFi symbool staan. Als ik daar met mijn muis boven ga hangen dan zie ik daar "Internettoegang" staan bij mijn netwerknaam.
Als ik in de app van mijn router kijk dan zie ik daar de naam van mijn PC staan en bij verbinding staat "uitstekend". Net als bij mijn telefoon en mijn laptop die naast die pc staat.
Ik heb al geprobeerd via systeem\netwerk en internet\geavanceerde instellingen het netwerk opnieuw in te stellen, maar dat helpt ook niet.
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Groeten, Wim
Mijn syteem info:
moederbord Gygabyte Z590D
CPU Intel i5-11400
geheugen 32 GB
Samsung 850 EVO SSD
Asus netwerkadapter PCE AC68
Windows 11 pro