Na verhuizing website blijft de browser, op een computer, naar het oude ip adres gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerdehaan

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
28
Opgelost de DNS haperde af en toe. DNS gereset en alles werkt weer perfect.

De server ging down voor onderhoud vervolgens gingen alle computers naar het oude adres !!!!!




Na verhuizing van het domein van de ene provider naar de andere provider, blijf IE naar het oude ip adres gaan. Ik heb de geschiedenis, cache gewist. F5 maar dit helpt niet.

Dit gebeurt specifiek op een computer. Andere computers gaan netjes naar het nieuwe adres

Wat is er aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet honderd procent eker of dit ook in recentere versies van windows werkt maar probeer dit commando eens in de terminal
Code:
ipconfig /flushdns
Dit schoont het bestand op waar Windows onthoudt welke URL bij welk IP adres hoort.
 
Nog steeds problemen

PC A
Helaas het opschonen van de host file bracht geen solas.
Ik heb tevens firefox geinstalleerd maar dan gaat hij ook naar het oude adres:confused:

Volgens mij betekend dit dat het extern zit
ongeveer anderehalve maand geleden domein verhuisd
Met trace van het domein klopt het IP servernaam

Configuratie
internet KPN, router, 2 stand alone pc's.
PC A, gaat altijd naar oude adres. Host file gewist->oude adres. Firefox geinstalleerd-> oude adres.:evil:
PC B, ging altijd naar het nieuwe adres met uitzondering van vanochtend toen ging hij plots eenkeer naar het oude adres. Gaat nu weer naar het nieuwe adres.

Iemand suggestie

Omdat het probleem niet meer specifiek IE is. heb ik de vraag verhuisd naar internet delen en overige Netwerken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan