Na windows update alle mail (OE) verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robnonstop

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2002
Ik gebruik OE 6 en heb een windows update gedaan. Nu is al mijn mail, postvak in en uit en verwijderde items, verdwenen! De mail van mijn hotmail accounts, ook in OE, blijven gewoon staan. Maar dat zal komen omdat ze ook nog op de server staan. Ik heb geprobeerd om systeemherstel naar een dag voor de update te doen, maar de mail blijft weg!! Via verkenner kan ik ook niets meer terug vinden. Ik had natuurlijk eerst een back up moeten maken maar dat is achteraf hè.......
Wie kan mij helpen mijn mail terug te vinden?

Waarschijnlijk kun je met systeemherstel je mailtjes terugkrijgen.

Welke windowsupdate was het? (Qxxxxx)

Systeemhertsel werkte niet. Althans, ik kreeg mijn mail er niet mee terug. Update = Q327405. Weet niet of dat je wat zegt maar anders weet ik het niet. Ik heb XP home edition met SP 1.

Geplaatst door buffy

:rolleyes:

:8-0:

Ehm Just ignore me please :o

Maar je probleem... ga eens naar start - configuratiescherm - software, en kijk daar eens of Q327405 er tussen staat? zo ja, even verwijderen :)

System Mechanic (www.iolo.com) heeft een functie om verloren mail terug te halen, maar helaas werkt dit niet met de probeerversie. Je zou het programma dus aan moeten schaffen. Je kunt geloof ik in de probeerversie wel zien of er sowieso mail terug te halen valt.

Arthur

Dit programma kan geen mailbestanden meer op mijn comp ontdekken. Weet iemand misschien hoe dit heeft kunnen gebeuren???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan