Naam Software Voor Afspelen Mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
208
Er worden in vele bar's computers gebruikt waarbij er een programmatje/software word gebruikt om nummers af te laten spelen.

Mijn vraag is wie weet hoe deze gebruikte programma heet?

Waar kan ik het downloaden?

mp3 playing list listed in a program

what is the name of this program which the most pubs use?

Thanx a lot
 
Staat er NIET tussen

Komt U vaak in bars?

Weet U wat ik bedoel?

Ik zit hier de hele dag al mee

:(
 
OOK niet

Het opmaak in de software/programma is ZWART & GEEL als kleur

Als je in bars komt BEHOOR je het te weten

BAR=Waar je bier zuipt als je vrij bent etc..

in de BAR waar je lekker aan je biertje zit word muziek gedraaid via de PC je TFT-scherm zie je ook vaak achter de bar van waar je zit HOE HEET DEZE PROGRAMMA/SOFTWARE

begon met alca ofzoiets ik kom NIET op de naam plus nergens te vinden tussen alle MP3 players die er zijn
ik word gek!

Wie helpt mij
:( :( :( :( :(
 
Vraag het bij je volgende bezoek aan de BAR even aan de barman, zou ik zeggen. :)
 
Geplaatst door POWERMERCEDES
OOK niet

Het opmaak in de software/programma is ZWART & GEEL als kleur

Als je in bars komt BEHOOR je het te weten

BAR=Waar je bier zuipt als je vrij bent etc..

in de BAR waar je lekker aan je biertje zit word muziek gedraaid via de PC je TFT-scherm zie je ook vaak achter de bar van waar je zit HOE HEET DEZE PROGRAMMA/SOFTWARE

begon met alca ofzoiets ik kom NIET op de naam plus nergens te vinden tussen alle MP3 players die er zijn
ik word gek!

Wie helpt mij
:( :( :( :( :(

ok ok ok rustig aan ;)

Alca? Ik ken wel Alcatel maar dat heeft er denk ik niets mee te maken (telecommunicatie).

Waarom moet het persé dat programma zijn? Misschien is het wel een programma dat ze zelf hebben geschreven?

Zwart en geel? Misschien was het Winamp, gebruik makend van de classic skin? Misschien was het Quintessential Player (http://www.quinnware.com/)?

Oh en ja, wat Buffy daarnet al zei, misschien helpt het om het de barman te vragen :p
 
Oke, dan gaan we wat naampjes opnoemen he:D
Wplay, MusicMatch, J.River Media Jukebox, WinAmp, Sonic, C-4, Xaudio, Breathe, Nad, MPFree, Soritong, KJofol, Digideck, Yo!MPEG, AudioActive, Virtuosa, VTT, SCMPX, Soundream, UnReal, Jet-Audio, Philips MPEGPLAYER, WinPlay3, museARC, Maplay, freeAMP, Resonate, NovaStation, UltraPlayer, EarJam, WisMP3, mp3 explorer, sonique, xingmp3, ultraplayer... uhm... nog een paar zeker...:D

We zoek ut wel uit, don't panic...

the doctor: het is hier geen GoT dus als ofwel google je met plezier, ofwel antwoord je niet.

James:)
 
Ik ben thuis,woon niet dicht bij een bar beste is uiteraard vragen kunnen jullie voor mij informeren svp

Nee het is GEEN winamp of wat dan ook

In de bar op het scherm staat met koeienletters de naam van de software/programma eronder zie je dan de afspeellijst.

Ik wil deze op me PC thuis,Waarom omdat ik het wil apart...

ik heb windowsmplayer is voldoende

musicbox etc..is allemaal rotzooi,een goede programma om zelf te mixen bestaande mp3 is er ook niet ook allemaal te ingewikkeld.

Ik weet het niet alcatrez,alcarez of zoiets was het

***..niemand die ff kan informeren ff om de hoel geen bar ofzo of een telefoontje naar vaste kroeg?

Ik ben geen kroeg figuur

ik zit thuis oppas ik heb al aardig wat mensen geholpen niemand helpt mij is goed
 
Opnoemen van alles software geen nut james007 het moet beginnen met alca of iets in die trend..

Ik had al een URL-adres zie eerste reactie op me vraag hier staan her 100 den staat er niet tussen!.

Ik kom al jaren NIET ineen kroeg,vandaag kwam ik erop heel vreemd zo ineens nu zit ik ermee

merendeel komt in kroegen NIEMAND weet wat ik bedoel?

Onmogelijk zeg,misschien inderdaad een speciale programma voor alleen kroegen zou kunnen maar dan moet dat toch te vinden zijn op het internet

ik dank een ieder voor zijn hulp & inzet

Vragen zoals waarom speciaal slaan nergens op ik zit ermee dat is het probleem en elk probleem heeft 1 antwoord toch???


Ik w8 wel af
 
Niet sarcastisch bedoeld, maar probeer eens de gele gids en bel een paar barren. Wellicht dat een barman/vrouw jou op die manier het antwoord kan geven. :)
 
Software

>Ik kom al jaren NIET ineen kroeg<

Dus het is al vele jaren geleden dat je de toepassing in werking hebt gezien.

Mogelijk dat je dus op zoek bent naar een programma dat niet compatible is met de huidige computergeneratie. Zou je het vinden dan heb je grote kans dat het niet werkt.

Verder vraag je dus aan anderen om boodschappenjongen te spelen, alleen omdat jij plotseling gefixeerd bent geraakt op dit proggie.
 
JEAN hoe heet het programma dan?

ik heb mp3 tunes gedownload het is het niet

de naam moet in het groot staan boven de playlist wat is de NAAM alca.....???

Het is geen winamp,musicbox of mp3-tunes

resultaat o %

Ik ga niemand bellen hier moet het antwoord boven water komen
 
Ahem.

Ik ga niemand bellen hier moet het antwoord boven water komen

Dat kun je niet zomaar eisen. Wij zijn ook maar normale mensen, en we weten niet alles. Dat je je vraagje hier hebt gepost betekend niet dat wij alles voor jou doen, je moet zelf ook wat inzet leveren, wil je het probleem oplossen.

Trouwens misschien zijn de systeeminstellingen wel anders daar, zodat je de titelbalk groter ziet.
 
moet ik me nu schamen?

Wimpie ff dimmen OK

Het programma is NIET uit de markt weet ik zeker
niemand speelt boodschappenjongetje

ik help ook mensen duidelijk?!.

Soms zijn mensen bereid te helpen uit zichzelf
sociaalgedrag noemen we het

Niemand is iets verplicht te doen

weer zo'n reactie de tweede al

eerst waarom specifiek dit programmatje en nu boodschappenjongetje wat volgt..??:( :( :(
 
Geplaatst door POWERMERCEDES
JEAN hoe heet het programma dan?

ik heb mp3 tunes gedownload het is het niet

de naam moet in het groot staan boven de playlist wat is de NAAM alca.....???

Het is geen winamp,musicbox of mp3-tunes

resultaat o %

Ik ga niemand bellen hier moet het antwoord boven water komen
hier isser een betalende dienst die constant nieuwe muziek naar je pc uploaden ... je kan dan instellen naargelang de sfeer welke muziek het proggie moet kiezen ... zal in NL ook wel bestaan ...
 
Ff slim googlen en je hebt resultaat:

Het prog heet alcatech en komt hier vandaan: http://www.alcatech.com/html/

Ik ben trouwens bang dat het programma idd niet meer wordt geleverd in de hoedanigheid waarin jij het kent, dus waarschijnlijk moet je nu bpmjukebox hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan