Naam Software Voor Afspelen Mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: moet ik me nu schamen?

Geplaatst door POWERMERCEDES
Wimpie ff dimmen OK

Het programma is NIET uit de markt weet ik zeker
niemand speelt boodschappenjongetje

ik help ook mensen duidelijk?!.

Soms zijn mensen bereid te helpen uit zichzelf
sociaalgedrag noemen we het

Niemand is iets verplicht te doen

weer zo'n reactie de tweede al

eerst waarom specifiek dit programmatje en nu boodschappenjongetje wat volgt..??:( :( :(

Ik denk eigelijk dat jij even moet dimmen -_-
Dat jij mensen helpt, nou en? Wij proberen jou ook te helpen. Trouwens in totaal heb je maar 40 berichten gepost, dus zo lang zit je hier nog niet.

Kijk, als je een probleem op wilt lossen, betekent het niet dat je degene die jou wilt helpen niet hoeft te helpen. Je moet ons net zo goed helpen om die media player te vinden.

Misschien heeft Sarvo nu iets.
 
derde commentaar lees ff de huisregels + slim googlen

Wat is STOM googlen ?

Je bedoelt zoekmachine www.google.nl en dan?

Alcatech is het OOK niet


ik heb alle pogingen gedaan wie google & altavista

***** zeg,wat is er met jullie aan de hand?

Zoveel commentaar i.p.v. ff helpen

Het is het niet ook niet..

ff doorspitten nog a.u.b.

en ik ben zelf ook bezig
 
Ik geloof niet dat er nu nog iemand is die jou helpen wil, ik in ieder geval niet. We doen allemaal ons best voor je, maar veel positiefs komt er bij jou niet uit. Nog een opmerking die denigrerend is en/of beledigend en je hebt een waarschuwing te pakken. Ik hou dit onderwerp in de gaten...
 
Laatst bewerkt:
Beste Powermercedes,

We zijn hier om mensen te helpen, dat is helemaal waar. Maar niet met een mes op de keel. Wij doen dat allemaal uit datzelfde sociale gevoel dat je net noemde. Het is echter wel de bedoeling dat we daarbij een beetje trachten de omgangsnormen in ogenschouw te houden. Want anders worden de huisregels van Helpmij overschreden. Ik begrijp niet goed waarom wij alles 'moeten' en jij nergens voor voelt. bv bellen naar de bar waar je het gezien hebt.

Wat betreft dat commentaar dat er steeds komt? Dat heeft misschien te maken met de toon van je posts in dit topic?

Hopelijk kunnen we prettiger verder gaan.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan