Naar DRW converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martinvhl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2011
Berichten
1
Hallo dames en heren,

Ik heb een vraag. Op het moment ben ik een aantal onderdelen voor een motor ophanging aan het uit-tekenen. Het bedrijf dat ze voor mij zal gaan laser-snijden vraagt mij echter of ik ze in .DWG kan aanleveren. Ik zelf gebruik echter Solidworks 2010, en als ik een drawing maak krijgt deze het bestandstype .DRW mee. Ik ben zelf al op google aan het zoeken geweest naar converters maar mijn virus scanner (Trend titanium micro) blokkeert de helft van de sites omdat ze betrokken bij zwendel of fraude zijn. en de ander helft van de sites bied niet aan wat ik zoek of is gewoon reclame.
Mijn vraag is dus kan iemand mij aan een stukje software helpen om .drw naar . dwg om te zetten ?

groeten Martin en bij voorbaat dank
 
Beste Martinvhl,

Als je hier naar toe gaat zie je onder het kopje "File format"
Solidworks 2010 SP3.1 opens/saves following file formats:

ook .DWG staan

dus in principe als je het bestand wilt opslaan en je klikt op "opslaan als" -> te vinden onder "bestand"

en dan bij het uitschuifbalkje naast : "opslaan als" klikt je hier ook .dwg moet kunnen selecteren

laat maar even weten of dit kan ben verder niet bekend met het programma maar kan niet kwaad om het te proberen en dan hoef je dus ook niet te converteren.

name100
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan